Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin on kesälomasi ja oletko tyytyväinen ajankohtaan/pituuteen?

Vierailija
02.06.2019 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun alusta elokuun puoleenväliin.

En ole tyytyväinen ajankohtaan.

Vierailija
2/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannukselta jään lomalle ja jatkan 9.8. Ihan tyytyväinen olen. Toki osa tästä palkatonta mutta ei haittaa yhtään. Viime kesänä sama juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa huomenna ja 4 viikkoa. Päätin vasta perjantaina, että aloitankin lomani jo nyt enkä vasta loppukesästä, kuten alunperin suunnittelin. Olen tyytyväinen.

Vierailija
4/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikot 29-32. Ajankohta hyvä, pituutta saisi olla enemmän.

Vierailija
5/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen alkoi loma ja jatkuu koko kesäkuun. Ajankohdassa on ainakin kaksi seikkaa, joihin voi olla tyytyväinen. Kun ei ole helleihminen, niin ei haittaa lomailla, vaikka olisi vähän kylmää ja sateista. Toinen seikka on se, että kun heinäkuun ja elokuun lomapäiville on isompi kysyntä, kesäkuun saa lomailla rauhassa ja töihin palatessakin saa nauttia hiljaisuudesta.

Ja alkaahan se kesä kesälomasta, niin siksi kesäkuu on mielestäni paras kesälomakuukausi.

Vierailija
6/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla oo erillistä kesälomaa, olen lomalla aina

Vierailija
7/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannukselta aloitan ja töihin palaam 5.8, ihan olen tyytyväinen, varsinkin pituuteen (6vkoa).

Vierailija
8/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesäkuussa kaksi viikkoa ja heinäkuussa kaksi viikkoa. Kummatkin lomapätkät vietämme kreikassa joten olen tyytyväinen.

Vierailija
9/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa ja ihan jees ajankohta. Ainoa miksi olisin ottanut myöhemmin loman on se, että talvilomani oli vasta ihan loppukeväästä. Mutta tällä mennään ja loma on aina ihanaa!

Vierailija
10/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa ensi viikon jälkeen. Olen niin uupunut ja väsynyt, etten ole koskaan odottanut lomaa näin paljon. Aivan kamala olo. En tiedä, miten jaksan vielä yhden viikon.

Ilman tätä järkyttävää oloa olisin mieluummin heinäkuussa lomalla. Tuntuu, etten ole ikinä etusijalla lomia jaettaessa. Saan aina ns. huonoimmat ajankohdat tai joudun pätkiä lomani pitkin kesää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi