Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko lähestyviä miehiä tosissaan?

Vierailija
02.06.2019 |

Minua lähestytään todella harvoin, mutta kun lähestytään niin en pysty ottamaan niitä tosissaan. Ajattelen että ovat vaan paremman puutteessa tai luulevat että helposti saisivat tms. tulee jotenkin loukattu fiilis enkä voi ottaa noita tosissaan. En ikinä tiedä mitä sanoa. Tai sitten noi ei edes ole kunnon lähestymisiä...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lähestytty ainakaan 10 vuoteen.

Vierailija
2/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn naisia vain Tinderissä, siellä osumis-% on suurin. M39.

Vierailija
4/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta tosi paljon. Yleensä selvin päin lähestyvien miesten kiinnostuksen uskon. Sitten taas niitä baarissa pilkun aikaan tapahtuneita lähestymistä, joita aikanaan tuli koettua, oli vähän vaikea ottaa tosissaan.

Erityisen haastavia olivat lähestymiset tinderissä, sovelluksen maineen takia.

Vierailija
5/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen lähestynyt ja juttu luistaa hyvin niin kauan kunnes kysyn puh numeroa että voitaisiin mennä kahville. Silloin nainen paskoo housuun ja säikähtää. Kannattaa mielummin mennä baariin ja lähestyä naisia kun ovat ottaneet rohkaisua niin eivät säikähdä.

Vierailija
6/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen kesken näille nauretaan. Kyllä miehet on säälittäviä haha.

Vierailija
7/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teille tytöillekin vielä koittaa aika, kun kukaan ei lähesty.

Vierailija
8/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta tosi paljon. Yleensä selvin päin lähestyvien miesten kiinnostuksen uskon. Sitten taas niitä baarissa pilkun aikaan tapahtuneita lähestymistä, joita aikanaan tuli koettua, oli vähän vaikea ottaa tosissaan.

Mulla nää on yleensä jossain kadulla tai julkisissa, mutta en silti osaa ottaa tosissaan. Ahdistaa että mitä ne halua. Tinderissä ja baarissa en sentään ole.

Vierailija
9/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla nää on yleensä jossain kadulla tai julkisissa, mutta en silti osaa ottaa tosissaan. Ahdistaa että mitä ne halua. Tinderissä ja baarissa en sentään ole.

Eipä toisen motiiveista koskaan voi olla täysin varma. Mutta yleensä puhe ja eleet jotain kertovat. Sitä sitten itse päättää uskooko vai ei.

On kieltämättä itsekin noissa tilanteissa tullut joskus ajateltua, että kuinkakohan mones nainen olen jota mies yrittää :D Varsinkin kun ne miehet tulevat yleensä ihan puskista, ettei olla ensin edes vaihdettu katseita tai mitään.

Vierailija
10/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä toisen motiiveista koskaan voi olla täysin varma. Mutta yleensä puhe ja eleet jotain kertovat. Sitä sitten itse päättää uskooko vai ei.

On kieltämättä itsekin noissa tilanteissa tullut joskus ajateltua, että kuinkakohan mones nainen olen jota mies yrittää :D Varsinkin kun ne miehet tulevat yleensä ihan puskista, ettei olla ensin edes vaihdettu katseita tai mitään.

Joo just pomppaa siihen viereen yks kaks.

Vierailija
11/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, mutta loittonevat otan

Vierailija
12/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu miten lähestytään. Eli siis kyllä ja en.

Vierailija
13/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata naureskella liikaa. Joskus voi yön pimeyudessä käsi läiskähtää todella kovaa sinne persvakoonne takaapäin. Rimpuilukaan ei oikeastaan kannata, koska kuollutkin nainen on vielä lämmin sieltä.

SETÄ SPERMA

Hyhhyh.

Vierailija
14/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin varattuna en tod ota tosissani, enkä kyllä lähettele mitään signaaleja joista voisi tulkita kiinnostusta. Mutta kyllä mä silti baaritiskillä voin ihan asiallisesti jutella asiasta tai asian vierestä... Turha vetää hernettä hanuriin jos vasta puolen tunnin kuluttua kysyt parisuhdestatusta.

Vierailija
15/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä baarissa tuota tapahtuu. Ei en ota tosissani. Ei kai kukaan baarissa tosissaan olekaan mitään hakemassa.

Vierailija
16/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan.

Ja annan.

-Jani T.

Vierailija
17/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut sellaista lähestymistä jota voisi edes harkita ottavansa tosissaan. Baarissa ne voi ottaa vitsinä tai vaan jutella kun sieltä ihan puskista ne aina tulee, tinderissä olisi suurinta osaa pitänyt tavata heti ilman tutustumista eikä sellaistakaan ota tosissaan.

Vierailija
18/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran käynyt ja kummallakaan kerralla en edes tajunnut homman nimeä. Hoo moilasena vastalin kysymyksiin ja tein selväks että meneppäs nyt siitä että pääsen jatkamaan mitä ikinä nyt olinkaan tekemässä.

Selityksenä että olin varattu joten ei käynyt mielessäkään tämmöinen vaihtoehto.

Nykyään olisi kiva jos joku lähestyisi.

Vierailija
19/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä baarissa tuota tapahtuu. Ei en ota tosissani. Ei kai kukaan baarissa tosissaan olekaan mitään hakemassa.

Ite en käy baarissa joten tarkotin lähinnä ulkona tai jossain julkisessa kulkuneuvossa yms.

Vierailija
20/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo just pomppaa siihen viereen yks kaks.

No minusta se tulee aika puskista jos kadulla tullaan pysäyttämään, kun olet ajatuksissasi kävelemässä. Tai jos olet jossain yksin ruokailemassa ja selaat puhelinta samalla ja mies lähestyy silloin. Jälkimmäinen on tapahtunut peräti kolmesti. Siinä nyt joitain esimerkkejä. Kyllä näitä ihan oikeasti tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi