Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ihailee minussa kaikkea mitä itse inhoan...

Vierailija
02.06.2019 |

Voiko hän olla edes tosissaan? Kun puhuin että saattaisin haluta otta nenäleikkauksen ja rintojen pienennyksen, hän tuli kehumaan että nenäni on söpö ja juuri hauskalla tavalla tällainen, ja että rinnoista varsinkaan en saa muuttaa mitään... juuri kun taloudellinen tilannekin alkaisi sallia tällaisia haaveita. Miten tästäkin voi tulla pahalle mielelle...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun omAkuvasi on niin kriittinen.

Opettele hyväksymään itsesi. Ei ne laukaukset auta. Keksit heti jonkun uuden kritiikin.

Hieno mies sinulla, sellainen joka tykkää juuri sinusta.

Vierailija
2/5 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä pahoita mieltäsi, tuostahan pitäisi tulla hyvälle mielelle. Ihana mies sinulla, hän selvästi pitää sinusta omana itsenäsi :) Ehkä sinäkin voit hänen tuellaan opetella hyväksymään nuo ominaisuutesi. Usein juuri tuollaiset pienet "epätäydellisyydet" tekevät ihmisistä persoonallisia ja kiinnostavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saan taputella rouvani reheviä lanteita nykyään.

Vaimoni on aina ollut hieman pulska, ei mikään lihava kuitenkaan.

Hän on ollut suuren osan ikäänsä tyytymätön ulkonäköönsä, minä taas pidän/olen aina pitänyt häntä vastustamattomana.

Vierailija
4/5 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ihmeessä pahoita mieltäsi, tuostahan pitäisi tulla hyvälle mielelle. Ihana mies sinulla, hän selvästi pitää sinusta omana itsenäsi :) Ehkä sinäkin voit hänen tuellaan opetella hyväksymään nuo ominaisuutesi. Usein juuri tuollaiset pienet "epätäydellisyydet" tekevät ihmisistä persoonallisia ja kiinnostavia.

En ole koskaan tykännyt näistä nimenomaisista. Juuri siksi haluaisinkin niitä muuttaa. -ap

Vierailija
5/5 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla tällaisesta kokemuksia?