Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, ihanaa, lomaa ja miehen kans kahdestaan mökillä!

Vierailija
02.06.2019 |

Ei vieraita tulossa ketään, turistit pysyy poissa kun tuulee liikaa. Toki tässä meren rannalla on vähän vilakka, mutta se on vain pukeutumiskysymys.
Hoidetaan pihaa, raivataan rantaa ja varastoja, uusi nuotiopaikka on valmistunut rantaan.
Sauna pesty ja pakastin on täynnä kalaa ja vihanneksia.
Kellarissa oli näköjäns 6 pulloa hyvää viiniä jäljellä.
En missään nuku niin hyvin kuin täällä.
Olo on turvallinen ja rauhallinen.
Mies laittaa meille aamiaisen joka aamu, en halua täältä kaupunkiin ennen kuin ehkäpä lokakuussa...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, mies ja....vauva.fi .

Ompa todella ihanaa;D

Vierailija
2/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tiel mökki jossai tyylii Honkilahdella? Ihan huvikseen vaan kyselen siis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se sama joka syö graham puuroa aamiaiseksi?

Vierailija
4/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina täytyy korostaa hyvää viiniä, oli se mitä litkua tahansa? 

Vierailija
5/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muiden viineistä tiedä mutta itse en enää pysty tonkkaviinejä juomaan ollenkaan. Yököttää. Ne tuodaan jollakin tankilla ja ne on niin täynnä kemikaaleja, että viiniä muistuttaa enää väri.

Joten olen joutunut nostamaan hintatasoa n15€ viineihin. Ne yleensä on minulle hyviä.

Ja viini kuuluu meillä illallisella ruokajuomaksi.

Vierailija
6/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä vauva.fi:ssä teet, eikö löydy ihanaa tekemistä miehesi kanssa?

Vierailija
7/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa vaihteeksi lukea että hyvin menee suhteessa... hyvää jatkoa sinne edelleenkin.

Vierailija
8/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä vauva.fi:ssä teet, eikö löydy ihanaa tekemistä miehesi kanssa?

Tää.

Sitä paitsi te ette ole kahdestaan, kun kerran seikkailet täällä aivot vapaa-palstallw.

Vierailija
9/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottelemassa että ruoka kypsyy uunissa, mies kuului käynnistävän harrikkansa, joten sinne ei minua tarvita.

Eläkää ja antakaa toistekin elää! Tämä on minulle ihan parhautta.

Olen 55-v ja töissä on niin peeceestä että vakavasti harkitsin juuri viime vuorossa että otan loparit!

Vierailija
10/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kell' onni on, se onnen kätkeköön johtuu ihan suomalaisesta kateudesta, huonosta itsetunnosta ja pahansuopuudesta. Minulla on niin kiva mies, hyvä elämä ja olen niin onnellinen etten ole kateellinen kenellekään. Lomakin on tulossa, vesille, vesille. Hauskaa lomaa! Ole kiltti miehellesi.

Vierailija
11/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen odottelemassa että ruoka kypsyy uunissa, mies kuului käynnistävän harrikkansa, joten sinne ei minua tarvita.

Eläkää ja antakaa toistekin elää! Tämä on minulle ihan parhautta.

Olen 55-v ja töissä on niin peeceestä että vakavasti harkitsin juuri viime vuorossa että otan loparit!

Vilkases välillä sinne uuniin...

Vierailija
12/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muiden viineistä tiedä mutta itse en enää pysty tonkkaviinejä juomaan ollenkaan. Yököttää. Ne tuodaan jollakin tankilla ja ne on niin täynnä kemikaaleja, että viiniä muistuttaa enää väri.

Joten olen joutunut nostamaan hintatasoa n15€ viineihin. Ne yleensä on minulle hyviä.

Ja viini kuuluu meillä illallisella ruokajuomaksi.

Toivottavasti ei joka ilta, koska se ei tee hyvää vaikka ei olekkaan selvää viinaa siis...

Vierailija
13/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako miehesi sinulta joka aamu suihin?

Vierailija
14/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaa ja gratinoin sen vuohenjuustolla, vähän vihanneksia kylkeen ja Paholaisenhilloa mukaan, njam.

Vierailija
15/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se kuitenkin on El Tiempoa.

Vierailija
16/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako miehesi sinulta joka aamu suihin?[/

Eipä kuulu meidän repertuaariin juurikaan, en muista edellistä kertaa koska olis tapahtunut.

Itse olen ottanut mieheltäni suihin 20 vuoteemme aikana ehkä kymmenisen kertaa, jos sitäkään.

Vierailija
17/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanaa ja gratinoin sen vuohenjuustolla, vähän vihanneksia kylkeen ja Paholaisenhilloa mukaan, njam.

Vihanneksia kylkeen? Eikö ne kuitenkin kannattaisi syödä?

Vierailija
18/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi ihan hirmuisesti mikä on se motiivi, syy, tunne miksi kirjoitit niin kuin tähän ketjuun kirjoitit. Oliko se halu loukata, tsempata, olla nokkela - miksi kirjoitit niin kuin kirjoitit? I dare!

Vierailija
19/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi ihan hirmuisesti mikä on se motiivi, syy, tunne miksi kirjoitit niin kuin tähän ketjuun kirjoitit. Oliko se halu loukata, tsempata, olla nokkela - miksi kirjoitit niin kuin kirjoitit? I dare!

Mistä puhut, ja ketä tarkoitat? Vai menikös kenties siis väärään kesuun? Häh? Nii?

Vierailija
20/23 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä puhut, ja ketä tarkoitat? Vai menikös kenties siis väärään kesuun? Häh? Nii?

Etkö arvaa? Luin ketjun ja mietin ihan hirmuisesti mikä oli kenenkin motiivi kirjoittaa kommenttinsa tähän ketjuun, mitä tahtoi tavoittaa sillä. Eikö sinua kiinnosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi