Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Raiskauksesta kysymys
02.06.2019 |
Toissayönä tapahtunut. En halua puhua asiasta oikein enempää. Yritin googlata, mutta en tajunnut ihan kaikkea. Voinko mennä heti huomenna testeihin vai pitääkö tosiaan odottaa pitkä aika ennen kuin mahdolliset taudit näkyvät? Eniten pelottaa hiv.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
”Ota huomenna yhteys terveyskeskukseen.”
Soitan sinne heti ensimmäisenä aamulla. Tuntuu, että tulen vaan hulluksi kun mietin tätä asiaa.
Alue: Aihe vapaa
Up