Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta 4-kymppinen lähäri miettii uutta alaa; toimintaterapeutti, fysioterapeutti vai puheterapeutti?

Vierailija
02.06.2019 |

Jos täällä kyseisten alojen ammattilaisia, kertokaa alan ja koulutuksen hyviä ja huonoja puolia, työllisyystilanne, mitä tahansa kertomisen arvoiseksi ajattelettekin.

Suurkiitos etukäteen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttien ammatit on tällä hetkellä niin alas arvostettuja, että oksat helvettiin. Meidän työnantaja teki tämän hyvin selväksi ja tästä syystä yli puolet terapeuteista on puolessa vuodessa irtisanoutuneet :( sama meno alkaa ilmeisesti levitä muuallekin Suomessa. Kuulemma liian kallista ja turhaa, ei kukaan siitä hyödy ja plaaplaa...

Fysioterapeutin työ on sentään jossain arvossa ja vaihtoehtoja uralle on moneen suuntaan. Jos näistä lähtisin itse valitsemaan, menisin fysioterapian suuntaan.

Vierailija
2/8 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheterapeutiksi voi opiskella vain yliopistossa ja opiskelemaan on vaikea päästä. Jos ei ole ylioppilastutkintoa, josta saisi pisteitä, niin veikkaan, että vaikea päästä yliopistoon. Puheterapeuteista pula, joten työllisyysnäkymät hyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kuulontutkija? Niistä on kuulemma pulaa? Millainen koulutus?

Vierailija
4/8 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyssari noista paras

Vierailija
5/8 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yo? Lähärin papereilla ei voi olla vaikea päästä sisään.

Vierailija
6/8 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toivottavasti liikunnallinen, jos fyssarin työ kiinnostaa.

Vierailija
7/8 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yo? Lähärin papereilla ei voi olla vaikea päästä sisään.

Siis, VOI olla vaikea päästä:D

8/8 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntaan siihen mikä kiinnostaa, ei sillä rahalla loppupeleissä onnelliseksi tule, minä ainakin otan mieluummin kevyemmän tilin ja olen oma itseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän