Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan ymmärtänyt kun joku sanoo ettei voi syödä paljon makeaa kun tulee paha olo

Vierailija
01.06.2019 |

Mulla kai puuttuu joku rajotin tämän suhteen. Just söin Maraboun mantelikrisp-suklaalevyn noin puoleen tuntiin ja hyvin menisi vielä vaikka toinen perään. En tiedä kuinka paljon pitäisi syödä että paha olo tulisi.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiloja oli ???

Vierailija
2/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kiloja oli ???

62. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärtänyt, ennen kuin kävin lihavuusleikkauksessa.

Vierailija
4/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn syömään noin kymmenen karkkia, sitten tulee huono ja äklö olo. Tämä ei valitettavasti päde rasvaiseen ruokaan.

Vierailija
5/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ymmärrä? Voit itse kokeilla eri aineita ja testata, mistä sinulle tulee huono olo. Ehdotan, että aloitat syömällä kilon voita. Huono olo on usemmiten merkki siitä, ettei syöty asia ole elimistölle hyväksi. Moni sietää nuorena isoja määriä vaikka mitä, mutta vanhemmiten sietokyky vähenee.

Vierailija
6/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en minäkään. Huono olo tulee vain jos syö itsensä täysin ähkyyn, ei mistään "iso pussi karkkia".

Vierailija
7/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa sipsitkin ällöttämään kun pussi vasta puolillaan.

Vierailija
8/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiloja 80 enkä pystyisi syömään koko levyä kerralla. Muutama pala tai pari riviä on hyvä, korkeintaan puolikas pienestä levystä. Irtokarkeista tulee heti huono olo, samoin yhdestä jäätelöpuikosta. Terveellisestä ruoasta puolestaan tulee heti tosi hyvä olo. 

Vierailija
9/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana (noin alle 25v) pystyin helposti syömään suklaalevyn puolessa tunnissa tai koko ison ben&jerrys-kulhon. Nykyään äklö olo tulee sokerista paljon helpommin ja jotenkin tiedostan muutenkin paremmin miten syödyt asiat vaikuttavat elimistön tilaan.

Vierailija
10/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin tulee huono olo, mutta ei se ole koskaan estänyt syömästä liikaa suklaata.

Katumus tulee aina 5 minuuttia myöhässä.

Vierailija
11/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ymmärrä? Voit itse kokeilla eri aineita ja testata, mistä sinulle tulee huono olo. Ehdotan, että aloitat syömällä kilon voita. Huono olo on usemmiten merkki siitä, ettei syöty asia ole elimistölle hyväksi. Moni sietää nuorena isoja määriä vaikka mitä, mutta vanhemmiten sietokyky vähenee.

No tarkoitin lähinnä karkkia/suklaata. Monesti olen kuullut kun joku sanoo ettei voi niitä syödä paljoa kun tulee huono olo. Joku karkkipussi tai suklaalevy kestää niillä viikkkotolkulla kun ne syö yhden karkin kerrallaan. Voi kun itselläkin olis tuo paha olo makeasta-geeni. Ap

Vierailija
12/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kiloja 80 enkä pystyisi syömään koko levyä kerralla. Muutama pala tai pari riviä on hyvä, korkeintaan puolikas pienestä levystä. Irtokarkeista tulee heti huono olo, samoin yhdestä jäätelöpuikosta. Terveellisestä ruoasta puolestaan tulee heti tosi hyvä olo. 

Ei kai tuolla piirteellä ole painon kanssa tekemistä. Ap

Vierailija
13/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, en minäkään. Huono olo tulee vain jos syö itsensä täysin ähkyyn, ei mistään "iso pussi karkkia".

Just näin. Ap

Vierailija
14/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut ennen yleensä mistään paha olo. Nyt oon tiputtanut painoa 10 kiloa, eli oon syöny aika terveellisesti ja vain vähän makeaa. Tänään oli pikkusiskon valmistujaiset ja söin kakkua, jo yhdestä palasta tuli huono olo vaikkei niin ole koskaan ennen käynyt.

Vierailija
15/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan myöskään ymmärtänyt tätä syömisestä tulevaa pahaa oloa. Voin syödä ihan miten paljon vaan, eikä okseta. Toki tulen jossain vaiheessa täyteen ja ruokaa ei vaan enää mahdu lisää.

Vierailija
16/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa sipsitkin ällöttämään kun pussi vasta puolillaan.

"vasta"

Vierailija
17/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee nykyään huono olo jos syön liikaa hedelmäkarkkeja, ennen ei tullut. Sen sijaan suklaasta ei ole koskaan tullut huono olo, sitä voisin vetää vaikka levykaupalla.

Vierailija
18/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kauhistus on juuri se kyläpaikan kahvipöytä, missä on seitsemää sorttia makeaa. Otan aina suolaista ennemmin ja sitten pienen kakkupalan ja ehkä yhden keksin. En vain pysty syömään paljon makeaa, tulee huono olo. Ehkä se on hyvästä, tulisi muuten varmaan mätettyä paljon enemmän. Sinänsä ärsyttävää käydä jonkun mamman kanssa aina vääntöä siitä, miten en nyt ota viineriä/muffinsia/piirakkaa/pullaa vielä lisäksi.

Vierailija
19/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö mitä vaan liikaa, siis silleen ähkyyn, niin ihan mistä vaan tulee huono olo.

Mutta sitten, voin syödä suolaisia herkkuja helposti paljon, ilman että alkaa ällöttää. Mutta karkkia tms. taas en, kun siitä tulee sellanen inha, ällö olo.

Vierailija
20/50 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisaalta nyt ymmärrän AP:n tekstistä sen, että miten jotkut voivat tulla yli 100 kiloisiksi possuiksi.

Normaali ihminen ei vain pysty siihen, koska hän älyäisi viimeistään silloin kun on on saanut 5 liikakiloa että heei nyt ollaan menossa väärään suuntaan ja muuttaisikin suunnan silloin.

Mutta jotkut vetelee ongelmitta 3000 kcal tunnin aikana kun ei ole mitään pahoinvointimekanismia. Heillä on 100kg possu tulevaisuus, jos he eivät kontrolloi itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi