Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ei vastaa viesteihin

Vierailija
01.06.2019 |

Ollaan tavattu pari kertaa. Kestää joskus päivä vastata viestiin, nyt ei ole vastannut kolmeen päivään vaikka on lukenut viestin. Miksi?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen viestin lähetit hänelle, johon hän siis ei ole vastannut? Oliko teillä treffit juuri ennen kuin hän lakkasi vastaamasta?

Kerroin töistäni, että siellä on uusi tunari joka ei osaa tehdä mitään.

Miksi tuohon pitäisi jotain vastata

Jos nainen on kiinnostunut, kyllä se jotain vastaa. Come on. Tää on ihan selvä keissi. Ei ole kiinnostunut, seuraava!

Miksi naiset välillä odotuttaa useamman tunnin ennen kuin vastaavat?

Eivät halua vaikuttaa liian tyrkyiltä tai muuta shaibaa.

Tai sitten on näitä testaajia, joille ei riitä mikään. "Ai, se sit hermostui heti kun ei viittiny edes viikkoo odottaa mun vastausta, mä nii tiesin ettei se ollut tosissaan!"

Tämä. Yritetään tarkoituksella ärsyttää ja leikkiä miehellä jolla tunteet kasvaa. Just sitä pelaamista ja manipulointia. Tekee mieli heittää puhelin ikkunasta ulos.

Vierailija
22/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen viestin lähetit hänelle, johon hän siis ei ole vastannut? Oliko teillä treffit juuri ennen kuin hän lakkasi vastaamasta?

Jos nainen on kiinnostunut, kyllä se jotain vastaa. Come on. Tää on ihan selvä keissi. Ei ole kiinnostunut, seuraava!

Eivät halua vaikuttaa liian tyrkyiltä tai muuta shaibaa.

Kolme vaihtoehtoa. 1. Kiire, 2. ei ole kiinnostunut eli ei halua vastata nopeasti, koska ei halua että toinen osapuoli luo aktiivisen keskustelun, 3. vaihtoehto on että ei halua vaikuttaa liian innokkaalta. Ap:n kohdalla kyseessä on selkeästi vaihtoehto 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kun ei viesteile kenellekään mitään, mitä useampi tämän tajuaisi sen parempi.

Olen huomannut sen, että mitä enemmän viestittelet naisen kanssa niin sen todennäköisemmin se juttu vesittyy vaikka nainen laittaisi itse myös aktiivisesti viestejä ja molemmat ovat kiinnostuneita toistensa tekemisistä ja kuulumisista. Jos taas on etäinen niin nainen on heti kiinnostuneempi.

Vierailija
24/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku laittaisi mulle tuollaisen viestin, pitäisin sitä vähän outona. Työasioista valittaminen, jos ette ole superläheisiä/samassa työpaikassa, ei välttämättä kiinnosta naista. Millaista vastausta odotit?

Vierailija
25/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kun ei viesteile kenellekään mitään, mitä useampi tämän tajuaisi sen parempi.

Näinpä.

Ja sitä paitsi, ap:lle sellainen vinkki että tutki eli googleta tai laita youtubeen sellainen sanaparsi kuin: MGTOW

Tulet vihdoin näkemään ensi kertaa elämässä omilla silmilläsi. On kuin näkisit matrixin vihdoin. Punapilleröidy. Mene omia teitäsi.

Vierailija
26/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään muuta muka oikeasti ahdista viesteihin vastaaminen? Mä eka olen vastaamatta kun jännitän niin kovasti ja sitten kun on mennyt jo kauan aikaa, niin en kehtaa enää ja toivon, että toinen päätyisi ns. tuplatestaamaan. En yritä siis leikkiä, olen vaan viestivammainen ja se tekee eniten omasta elämästäni vähän vaikeaa.

Vierailija
27/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaa, leikkii, pyörittää montaa miestä samaan aikaan. Anna kun arvaan? Olit mukava, läsnä keskusteluissa ja oikeasti kiinnostunut ihmisenä tästä naisesta ja näin kävi? Joku jännä mies ketä ei kiinnosta kuin pil lu niin sen perässä tuo nainen juoksee.

Tässä puhutaan asiantuntemuksen syvällä rintaäänellä.

Eli, oikeassa ollaan.

Mutta sepä siinä myöskin on, että jotkut miehet voivat olla tarkoituksella tällaisia ihan haluten naisesta ihka aitoa platonista ystävää, mutta siltikin tulee vain ignoroiduksi kun se nainen kuvittelee sinun hakevan jotain romanttista. Se on surullista.

Jaa no mä en hae naisesta muuta kuin romantiikkaa. Ei kiinnosta pelkkä ystävyys naisen kanssa. Mä en oo mikään puudeli.

Entä jos kun sinulla on jo sellainen romanttinen suhde, ja et pane vastaan naispuolista ystävää. Näin hypoteettisesti. Miksi ei.

Vierailija
28/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap tapana aina valittaa muista ihmisistä ja haukkua heitä? Ehkä viestisi oli viimeinen naula suhteenalkunne arkkuun.

Vierailija
29/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on muuta tekemistä?

Minä en vastaile viesteihin jos olen töissä, harrastuksissa, vietän aikaa ystävieni kanssa tai haluan keskittyä johonkin muuhun kuin viesteilyyn. Minulla tosin ei ole vielä koskaan tullut kenenkään kanssa ongelmia siitä, että minulla on muutakin elämää kuin puhelimen pläräily.

Ja mikäli nyt on niin kuin näyttäisi olevan, että ap jauhaa vain itsestään ja omista jutuistaan, en ihmettele yhtään jos naista ei kiinnosta paljon viestitellä. Yleensä kai tutustuessa olisi tarkoitus olla kiinnostunut myös sen toisen elämästä ja asioista eikä vain omista duuneistaan ja baareissa käymisistään.

Vierailija
30/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään muuta muka oikeasti ahdista viesteihin vastaaminen? Mä eka olen vastaamatta kun jännitän niin kovasti ja sitten kun on mennyt jo kauan aikaa, niin en kehtaa enää ja toivon, että toinen päätyisi ns. tuplatestaamaan. En yritä siis leikkiä, olen vaan viestivammainen ja se tekee eniten omasta elämästäni vähän vaikeaa.

Vähän samaa vikaa täällä. Mutta yritän kuitenkin vastata ennen pitkää, nopea vastaaja en ole ja jotkut ihmettelevät miksi en näy whatsapissa joka minuutti.

Vierailija
31/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten yrität deittailla? En minäkään lähde vuorikiipeilemään, kun ei pää kestä.

Vierailija
32/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten yrität deittailla? En minäkään lähde vuorikiipeilemään, kun ei pää kestä.

Enhän ole sanonut yrittäväni deittailla. Joskus saan viestejä ja lähettäjästä ja aiheesta riippuen vastaamisen ahdistavuus vaihtelee.

Vierailija
33/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voi ei! Nyt teitä on jo kaksi."

Vierailija
34/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut sen, että mitä enemmän viestittelet naisen kanssa niin sen todennäköisemmin se juttu vesittyy vaikka nainen laittaisi itse myös aktiivisesti viestejä ja molemmat ovat kiinnostuneita toistensa tekemisistä ja kuulumisista. Jos taas on etäinen niin nainen on heti kiinnostuneempi.

Niin, mutta jos nainen ei ole myöskin alunperin kiinnostunut sinusta, niin ei tällä ole mitään vaikutusta siihen. Se että epäkiinnostunut nainen muuttuisi kiinnostuneeksi sinun vähäisestä tekstailusta, sitä ei vain tapahdu.

Ja toisaalta sitten niinkin päin, että jos nainen on todella super-kiinnostunut sinusta, niin voit tehdä lähes mitä vain ja sen naisen kiinnostus ei horju, eli tällöin voit myös vaikka itse tuplatekstaten pommittaa häntä 24/7 ja nainen on vain liekeissä siitä.

Kiinnostuksentaso on ainoa merkittävä asia, ja sen puutteen huomaa heti. Eli jos on puutosta siitä niin ei ole myöskään viestittelyä eikä varsinkaan tapailua.

Etsikää siis ihminen, jonka kanssa on molemminpuolinen korkea kiinnostuksentaso.

Vierailija
35/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän ole sanonut yrittäväni deittailla. Joskus saan viestejä ja lähettäjästä ja aiheesta riippuen vastaamisen ahdistavuus vaihtelee.

No tässä ketjussa kuitenkin käsitellään deittiviestittelyä mitä ilmeisimmin ja ne saisi luvan häipyä deiteistä, joita niin kauheasti alkaa jänskättää deittikaverille vastaaminen ettei vastaa ollenkaan.

Vierailija
36/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina ihmetyttänyt tämä et jotkut miehet kuulostavat kuvittelevan että naiset ovat jotain tietokonepelejä, jotka he voivat voittaa jos vain tekevät kaikki määrätyt jutut oikein. Ja sitten ihmettelevät mistä johtuu ettei nainen ole kiinnostut..?

Naiset ovat ihmisiä, eri persoonilla, eri kokemushistorioilla, eri kasvatuksella jne. Maailmassa on ihan yhtä monta erilaista naista kuin naisia on maailmassa. Ihan sama homma kuin miehilläkin. Kaikki miehet ovat kokemukseni mukaan erilaisia. Ei ole kaavaa jolla naisen voittaa. Jos et ole huomannut, että kaikki naiset ovat yksilöitä, niin et todennäköisesti ole koskaan vaivautunut naisia oikeasti tuntemaan. Sen perusteella, mitä viestejä hänelle kirjoittelet, kuulostaa tosiaan siltä, että sinua kiinnostaa ainoastaan oma elämäsi ja jostain syystä koet että haluat tämän naisen elämääsi vaikkei sinua kiinnosta tutustua häneen. Eli hän olisi joku palkintopysti kainalossa?

Jos ei klikkaa, jos ei kiinnosta tarpeeksi, niin niin se vain sitten on. Ei sitä kiinnostusta saa syntymään sillä, että nyt jos sanon nämä oikeat asiat treffeillä, niin hän lankeaa minulle. Kiinnostus toisesta ihmisestä riippuu sanoinkuvaamattoman suuresta määrästä dataa. Enkä tarkoita siis yksinään suullisesti kerrottuja asioita, mutta asioita joita tulkitsee ihmisen olemuksesta, käyttäytymisestä, puhetavasta, puheenaiheista, miten hän minua katsoo, miten hän katsoo muita, jne. Näitäkin siis edelleen jokainen tulkitsee eri tavalla omasta lähtökohdasta.

Joittenkin kans vaan synkkaa, joittenkin kans ei. Ei kaikkien kanssa tulla kavereiksikaan vaan siksi että kohdattiin.

Vierailija
37/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on aina ihmetyttänyt tämä et jotkut miehet kuulostavat kuvittelevan että naiset ovat jotain tietokonepelejä, jotka he voivat voittaa jos vain tekevät kaikki määrätyt jutut oikein. Ja sitten ihmettelevät mistä johtuu ettei nainen ole kiinnostut..?

Naiset ovat ihmisiä, eri persoonilla, eri kokemushistorioilla, eri kasvatuksella jne. Maailmassa on ihan yhtä monta erilaista naista kuin naisia on maailmassa. Ihan sama homma kuin miehilläkin. Kaikki miehet ovat kokemukseni mukaan erilaisia. Ei ole kaavaa jolla naisen voittaa. Jos et ole huomannut, että kaikki naiset ovat yksilöitä, niin et todennäköisesti ole koskaan vaivautunut naisia oikeasti tuntemaan. Sen perusteella, mitä viestejä hänelle kirjoittelet, kuulostaa tosiaan siltä, että sinua kiinnostaa ainoastaan oma elämäsi ja jostain syystä koet että haluat tämän naisen elämääsi vaikkei sinua kiinnosta tutustua häneen. Eli hän olisi joku palkintopysti kainalossa?

Jos ei klikkaa, jos ei kiinnosta tarpeeksi, niin niin se vain sitten on. Ei sitä kiinnostusta saa syntymään sillä, että nyt jos sanon nämä oikeat asiat treffeillä, niin hän lankeaa minulle. Kiinnostus toisesta ihmisestä riippuu sanoinkuvaamattoman suuresta määrästä dataa. Enkä tarkoita siis yksinään suullisesti kerrottuja asioita, mutta asioita joita tulkitsee ihmisen olemuksesta, käyttäytymisestä, puhetavasta, puheenaiheista, miten hän minua katsoo, miten hän katsoo muita, jne. Näitäkin siis edelleen jokainen tulkitsee eri tavalla omasta lähtökohdasta.

Joittenkin kans vaan synkkaa, joittenkin kans ei. Ei kaikkien kanssa tulla kavereiksikaan vaan siksi että kohdattiin.

Sitten myös sellainenkin asia vaikuttaa kuin tuoksu, vieläpä ihan alitajuisesti. Jotkut voivat olla kaikinpuolin itselleen tietoisesti epähalutun oloisia, mutta heidän tuoksu vetää puoleensa jollain eläimellisellä tavalla.

Vierailija
38/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaa, leikkii, pyörittää montaa miestä samaan aikaan. Anna kun arvaan? Olit mukava, läsnä keskusteluissa ja oikeasti kiinnostunut ihmisenä tästä naisesta ja näin kävi? Joku jännä mies ketä ei kiinnosta kuin pil lu niin sen perässä tuo nainen juoksee.

Tässä puhutaan asiantuntemuksen syvällä rintaäänellä.

Eli, oikeassa ollaan.

Mutta sepä siinä myöskin on, että jotkut miehet voivat olla tarkoituksella tällaisia ihan haluten naisesta ihka aitoa platonista ystävää, mutta siltikin tulee vain ignoroiduksi kun se nainen kuvittelee sinun hakevan jotain romanttista. Se on surullista.

Jaa no mä en hae naisesta muuta kuin romantiikkaa. Ei kiinnosta pelkkä ystävyys naisen kanssa. Mä en oo mikään puudeli.

Entä jos kun sinulla on jo sellainen romanttinen suhde, ja et pane vastaan naispuolista ystävää. Näin hypoteettisesti. Miksi ei.

En ymmärrä yhtään mitä tässä viestissä lukee.

Vierailija
39/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamattomuus kertoo aina kiinnostuksen puutteesta. Unohda hänet. 

Vierailija
40/52 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta jos nainen ei ole myöskin alunperin kiinnostunut sinusta, niin ei tällä ole mitään vaikutusta siihen. Se että epäkiinnostunut nainen muuttuisi kiinnostuneeksi sinun vähäisestä tekstailusta, sitä ei vain tapahdu.

Ja toisaalta sitten niinkin päin, että jos nainen on todella super-kiinnostunut sinusta, niin voit tehdä lähes mitä vain ja sen naisen kiinnostus ei horju, eli tällöin voit myös vaikka itse tuplatekstaten pommittaa häntä 24/7 ja nainen on vain liekeissä siitä.

Kiinnostuksentaso on ainoa merkittävä asia, ja sen puutteen huomaa heti. Eli jos on puutosta siitä niin ei ole myöskään viestittelyä eikä varsinkaan tapailua.

Etsikää siis ihminen, jonka kanssa on molemminpuolinen korkea kiinnostuksentaso.

Ihan täys valhe koko kirjoitus pthui!