Meidän naapurin mammasta maanvaiva! :(
Kun nyt naapurin mammoista on sanottu, niin tuon korteni kekoon. Meillä on ihan kivat naapurit, mutta kun nyt vasta aloitin itse töissä, niin " naapuriystävyys" on alkanut muuttua rasitukseksi. Aina kun tulen töistä, naapurin emäntä lapsineen ryntää meidän pihaan ja haluaa jutella (itse siis kotona hoitovapaalla) ja kyllähän muutaman sananvaihto ihan ok onkin, mutta kun siitä ei meinaa päästä eroon ollenkaan. Kun itse on ollut päivän töissä ja lapset tarhassa, tekisi mieli vain päästä ensin sisälle vaihtamaan vaatteet, katsomaan postit, laittamaan ruokaa, jne. mutta usein jumitun naapurin mamman kanssa pihaan ja sitten hänen lapsensa haluaa mennä hyppimään meidän trampoliinille ja meidän lapset kanssa ja siinä sitä ollaan vielä klo 6:kin. Minulla kotityöt ja oma aika odottaa. En osaa sanoa jotenkin, että anteeksi, mutta nyt pitää mennä sisään, en ehdi jutella kanssasi joutavia. =)
Kommentit (6)
Miksi muuten jumittuisit siihen pidemmäksi aikaa. Minusta ei ole mitenkään epäkohteliasta sanoa, että sinun pitää mennä laittamaan ruokaa! Sehän on aivan normaalia, että ruokaa pitää mennä valmistamaan, jotta sitä voi joskus syödä! Ei kukaan sellaisesta edes pahastu. Muita syitä ei edes tarvitse luetella.
Vierailija:
En osaa sanoa jotenkin, että anteeksi, mutta nyt pitää mennä sisään, en ehdi jutella kanssasi joutavia. =)
odotat vaan että mamma saa lausennsa loppuun ja sitten sanot oikein leveästi hymyillen että " oli tosi kiva jutella! nähdään taas myöhemmin!" . ei ihmisille tarvi ruveta selittämään omia asioitaan, voi oikeesti ihan vaan lyödä luukut kiinni, ja silti onnistua olemaan avoin ja mukava.
Meidän naapurissa on samanlainen mies, joka tuollaista " terroria" kohdistaa mun mieheen. Vaikka hänelle kuinka sanoisi, että nyt täytyy mennä jne niin ei kun toinen tulee perässä vaan ja jatkaa juttua! Et uskon että tuollaisesta on vaikea päästä eroon!
Mut ehkä sun ei auta muu kuin olla vähän tyly ja sanoa, olisi kiva jutella pidempäänkin mutta nyt pitää mennä tekemään ruokaa. Nähdään tässä pihalla sitten vaikka iltasella tms.
no jos et pysty sanomaan suoraan niin oma on ongelmasi.:) Näin se menee ihan oikeesti. Joskus täytyy vaa olla tyly.