Pistokoe: paljonko kulutit tänään liikunnalla kaloreita?
Kommentit (22)
Ja painosi?
Itse: kuntosalitreeni + pyöräilymatkat vajaa 600kCal
Olen tänään ainoastaan käyttänyt koiran 3 kertaa lenkillä, olivat aika lyhyitä. Kun on rasitusmurtuma jalassa.
Paljonkohan taas lihoin.
stepperilla sykemittarin mukaan 180kcal
ja ulkona tuli juostua ja palattua jalkapalloa lapsen kanssa n. 30min.
163/58
Olen ollut kotona koko päivän enkä tehnyt muuta kuin imuroin yläkerran
pump tunti myös ja kotona siivousta. Mutta suoraan salilta kauppaan ostamaan karkkia ja juustonakseja.. Olen 173cm ja 63kg.
n. 1000kCal, en jaksa laskea vauhtia. :)
ihmettelee, että näinkö paljon! Ei siinä, hyvähän se vain on..
Kunnon juoksu on myös siitä hyvä laji, että siinä vissiin menee kroppa niin rankoille, ettei ainakaan mulla ole 3-4 tuntiin yhtään nälkä. Jos taas esim. uin yhtä kauan, on kotiin tullessa jo karsea nälkä. Tänäänkin juoksin 18 maissa, ja vieläkään tähän aikaan en ole muuta kuin juonut vettä. (Toki ainon ennen nukkumaan menoa syödä vaikka jugurtin, että kroppa saa palautua).
Olen järkeillyt asian niin, että kropalla kestää kauemmin toipua kunnon juoksusta eikä se kuluta "aikaansa" ruuan hankkimiseen...
600-650kcal. Tunnin jumppa, josta puolet lihaskuntoa, lisäksi tunnin kestävä reipas kävelylenkki.
Lisäksi olen tänään imuroinut ja muutenkin siivonnut 7,5kg vauva kantorepussa. =)
töissä enemmän. Tosin olen syönyt tänään varmaan kaksinkertaisesti päivätarpeeni.
Painan n. 56kg
Siis kyllähän jokainen kuluttaa 8h aikana, vaikkei tekisi mitään. :)
tänään en ole tehnyt muuta kuin koonnut Ikean kaapin (oli TOSI hikinen urakka!) ja vähän puutarhan kitkemistä, sekä perussiivousta. Veikkaisin 200 ylimääräistä kaloria, eli ei juuri mitään :-(
t. 160 cm ja 62 kg, tavoitteena -3 kg asap
Kotona portaita ylös alas ties kuinka monta kertaa ja lattialle kyyristelyä saman verran, auton pesu painepesurilla, parissa kaupassa vauva rintarepussa, mutta kävelyä ehkä alle 1kg.
158cm/43kg
Kävelyä n. 20 min., sulkapalloa n. 20 min. Paino 65 kg, raskaana.
voin katsoa sinulle noin -lukemat.