Ennustaja paikalla
nyt olisi mahdollisuus saada vastaus johonkin kysymykseen.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Rakastaako hän minua?
Näen kovasti töitä tekevän ihmisen. Tunteiden näyttäminen ei helppoa. Näen sinut kuitenkin tyytyväisenä puolisona, vanhaksi saakka. Ja poikalapsen.
Kestääkö pettämisestä alkanut parisuhde?
Miksi minulla on niin paljon ongelmia erityisesti terveyden ja jaksamisen kanssa? Miten tästä eteen päin? Pääsenkö koskaan enää töihin?
Entä rakkaus, onko elämääni tulossa miestä? Eräs hoitopaikassani työskentelevä mies on pyörinyt mielessäni, mutten aina tiedä, mitä ajatella hänestä. Pitääkö menneisyyden ulkomaalaisen ihastukseni kanssa asioille ensin antaa kunnollinen päätepiste, jotta elämämme menevät kunnolla eteen päin?
N50
Menetetty rakkaus, toivunko ikinä? Onko tulossa lämpöä, rakkautta ja toivoa? Miten käy uuden työn kanssa, uskallanko?
Kannattaako minun enää ottaa häneen yhteyttä, tai hänen minuun? Olimme hämmentävän samanlaisia - oliko se vain kuvitelmaa vai oikeasti jotain erikoislaatuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin elämäni helpottuu, vai helpottuuko koskaan? Minkä näet olevan suurin syy onnettomaan olooni? Kiitos etukäteen <3
Tunteiden patoamista, ehkä lohdutuksen hakemisesta vääristä asioista.. Jotain ravintoon liittyvää. Näen seesteisyyttä. Musiikin voiman, liikunnallisia harrastuksia.
Kauneimmat kiitokseni. Tuntuu että osui nappiin. Toivon että elämä tosiaan alkaisi helpottaa. Kaikkea hyvää sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen poikani elämään ja hänen pienen poikansa vammaan. Kuinka pärjäävät elämässä?
Aikoja, jotka vaativat vielä kovasti töitä, mutta tämän jälkeen myös seesteisempää, rauhaa.
Rahaa ja jokin luotettu arvostettu mieshenkilö, joka pystyy korjaamaan asioita.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko nykyinen suhteeni kestämään? Jos ei kestä, niin löydänkö enää pitkäaikaista elämänkumppania?
Näen hyvästijätön, vahvan isähahmon ja hyvää tuuria. Ehkä joku luotettava vanhempi mies astuu elämääsi?
Kiitos. Sopii elämääni menneen vuoden ajalta, mutta jos tämä kuvaa tulevaisuutta, niin en ole kovin innoissani.
Hei onko rakkauselämään luvassa mitään potentiaalista kumppania?. Takana toistaiseksi vain pieleen menneitä treffejä. Ja nainen olen siis ja miestä etsimässä
Minun työasiat? Mitä luvassa? Entä rakkaus? Kiitos sinulle! <3
Kannattaako edes katsoa, että tuleeko tämän hetkisen miesehdokkaan kanssa mitään aikaiseksi?
Mitä työjuttuihini ja rakkauselämääni kuuluu?
Miten työkuviot etenee? Mitä minun kannattaisi tehdä? Entä lähitulevaisuuteni? Kiitos <3
Meillä on ongelma miehen kanssa, ratkeaako se hyvin kannaltamme? Onko parisuhteemne muuttunut nyt paremmaksi, kestääkö raittius?
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö yli siitä, että ensirakkauteni jätti minut toisen takia?
Pääset. Katkaiset tunnesiteesi vanhaan, jätät hyvästi menneille. Elät parisuhteessa, mutta itsenäisenä ja vahvana.
Vierailija kirjoitti:
Ennustatko minulle? Ihan mitä vain näet.
Tyttölapsi, mies jolla silmää kauneudelle ja jokin todella suuri muutos tai yllätys tulossa.
Miksi vaaleahiuksinen mies häipyi, asiasta taitaa olla jo kuusi vuotta mutta mietityttää yhä koska en saanut selitystä. Ei taida enää ajatella minua?