Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sori, mutta tuleeko teille muistoja toisten ihmisten tuoksuista?

Tätähän mä kysyin
31.05.2019 |

Tuleeko esim. exä mieleen esim partavedestä tai hajuvedestä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Sehän on ihan normaalia

Vierailija
2/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee vielä lähes 10 vuoden jälkeen mieleen yhteiskuntaopin opettajani kun haistan vaikka kaupassa jonkun käyttävän samaa partavettä kuin hän. Kovin paljon käytti kyseistä tuotetta, niin siksi varmaan jäänyt niin elävästi mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tule. Mies taas ei pidä, että käytän kookoksen tuoksuista voiteita tai muitakaan tuotteita Tulee kuulema ikäviä flash backejä exästä . En edes muista mitä olet nimeltään -80-luvulla se kookoksen tuoksuinen kosteusvoide, jota kaikki käytti.

Vierailija
4/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tule. Mies taas ei pidä, että käytän kookoksen tuoksuista voiteita tai muitakaan tuotteita Tulee kuulema ikäviä flash backejä exästä . En edes muista mitä olet nimeltään -80-luvulla se kookoksen tuoksuinen kosteusvoide, jota kaikki käytti.

Toivotaan ettei tule niitä hyviä muistoja vaan.

Vierailija
5/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin rakastunut ikäiseeni poikaan 70 luvulla. Voitteko kuvitella että aina kun käytän tiettyä huulirasvamerkkiä (sitä ON saatavilla vielä) niin muistan nämä ihanat pussailut urheilukentan reunalla. Siitä on 40 vuotta. En käytä sitä huulirasvaa kuin  noin 10 vuoden välein koska se muisto sattuu myös hiukan.

Vierailija
6/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan ettei tule niitä hyviä muistoja vaan.

Ei haittaa mutta mua olipa hyviä tai huonoja.. Minä voitin.