Maailman hirvein sana on "tunteroinen"
Kommentit (57)
Kyllä hirvein sana on terska. Varsinkin silloin kun sitä käytetään tervehdyksenä. 😝
Vierailija kirjoitti:
Kyllä maailmaan mahtuu järkkyjä sanoja enemmänkin.
"Me ollaan meidän esikon kanssa tissitelty jo tunteroinen. Seuraavaksi tää meidän prinsessa pottailee"
"Ja vaihdan puhtaan paitulin päälle"
No ei sana "Epäjärjestelmällistyttämättömyydelläänsäkäänköhän" myöskään kovin käytännöllinen ole.
Tunteroinen ei jostain syystä ärsytä minua. Ennemminkin huvittavalta kuulostaa.
Tuo limukka sen sijaan on aika kauhea! Ja broisku (=broileri). Hyi!
Jostain syystä monet äitiyteen/vauvanhoitoon liittyvät sanat ovat myös jotenkin ärsyttävän kuuloisia. Esim. tissitellä, vaunutella. Ehkä se on tuo -tella-pääte. Esim. "synnyttämässä vauvaa" on minusta ihan neutraali ilmaisu, kun taas "synnyttelemässä vauvaa" on todella ärsyttävä :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hirvein sana on terska. Varsinkin silloin kun sitä käytetään tervehdyksenä. 😝
Luokallani oli alakoulussa Tero. Lempinimi Terska. Ei tainnut kukaan meistä lapsista silloin tietää, mitä tuo tarkoittaa. Ihmettelen, että opettajat antoivat tuon lempinimen elää ja kukoistaa :D
Exäni käytti satasesta sanaa "saturainen". Vieläkin puistattaa.
Pelkkä Niin viestissä on vielä hirveämpi
Kylläpä joitakin voi sanat rassata. En tajua ollenkaan?
Mulle sana vuosikas on sanahirviö, jota vanhemmat käyttävät vuoden vanhoista muksuistaan. Ihan kuin puhuttaisiin vasikasta tai kilistä tms. :D
tallettelutili - talletustili parempi
tapailusuhde - treffailu parempi
petipuuhat, peiton heilutus - harrastaa seksiä parempi
onhan näitä jotka oksettaa, toki vain oma mielipiteeni
Vierailija kirjoitti:
Maailman hirveimmät sanat ovat ”katellaan, palaillaan”, mieheltä, jonka kanssa olet juuti viettänyt yhteisen yön, ja johon olet korvia myötä rakastunut.
Hemmetin kiusallista alkaa tunteileen kun on jo illalla antanut ne rahat, sinne laitoit piirongin laatikkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman hirveimmät sanat ovat ”katellaan, palaillaan”, mieheltä, jonka kanssa olet juuti viettänyt yhteisen yön, ja johon olet korvia myötä rakastunut.
Hemmetin kiusallista alkaa tunteileen kun on jo illalla antanut ne rahat, sinne laitoit piirongin laatikkoon
ja jo aluksi oli puhetta tunteroisesta
Sitten varmaan hirvein sukunimi on Anteroinen.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin silloin, kun sitä käytetään suussa.
Vierailija kirjoitti:
Tuhero
Tuheroinen
Olen koko päivän ollut vakuuttunut, että tämä etusivulla pomppaillut otsikko on vain huono provo, eikä tuollaista sanaa ole olemassakaan. Mutta näemmä oululaiset pääsivät taas yllättämään...
Olisin kyllä veikannut merkitykseksi jotain tunteisiin liittyvää. Esim. "Minulla on nyt vähän huono tunteroinen tästä."
Apua.. On kyllä kamala sana, siitä olen ap:n kanssa samaa mieltä...
Vierailija kirjoitti:
tallettelutili - talletustili parempi
tapailusuhde - treffailu parempi
petipuuhat, peiton heilutus - harrastaa seksiä parempi
onhan näitä jotka oksettaa, toki vain oma mielipiteeni
Mulle tapailusuhde tarkoittaa eri asiaa kuin treffailu.
Entäs se uus masuasukki äipän masussa