Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ethän jaa somessa kuvaa lapsesi todistuksesta

Vierailija
31.05.2019 |

Kehu ja kannusta lasta kotioloissa sydämesi kyllyydestä. Muista kuitenkin, että kyseessä on lapsesi saavutus - ei sinun. Eikä se lopulta kuulu facebook-kavereillesi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä tullut mieleeni laittaa vaikka aika lähellä kymppiä on ka ylä-asteen päättötodistuksessa tytöllä (ylpeä). Jakaa ehkä itse snäpissä kavereilleen... tai en tiedä, mutta kaiken ne yleensä jakaa nykyään. Mutta mun mielestä, sen nyt on vaan lapsen ja sen vanhemman oma asia, kenelle todistusta näyttävät. Älkää nyt viitsikö olla noin ahdasmielisiä!

Vierailija
22/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eipä tullut mieleeni laittaa vaikka aika lähellä kymppiä on ka ylä-asteen päättötodistuksessa tytöllä (ylpeä). Jakaa ehkä itse snäpissä kavereilleen... tai en tiedä, mutta kaiken ne yleensä jakaa nykyään. Mutta mun mielestä, sen nyt on vaan lapsen ja sen vanhemman oma asia, kenelle todistusta näyttävät. Älkää nyt viitsikö olla noin ahdasmielisiä!

Se on lapsen oma asia, ei vanhemman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä löyty syy miksi koulukiusataan, kun joku perhetuttu alkaa juoruamaan, leviää koulukavereiden korviin ja sit ollaankin.

Vierailija
24/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tuijotetaan ihan liikaa todistusten numeroita. Toki niitä on syytä katsoa siinä vaiheessa, kun ihminen hakee jatko-opintoihin, mutta en ymmärrä miksi peruskoulussa edes jaetaan mitään numeroita.

Vierailija
25/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvät hyssykät. Kun en tuota some-touhua itse harrasta, eipä ole tullut mieleenkään, että siellä jaetaan kaiken muun lisäksi lasten todistusten kuviakin. No niinpä tietysti...

Eipä ole joillain nykylapsilla juuri yksityisyyttä, kun vanhemmat levittelee niiden asiat kaiken maailman katseltavaksi. *Huokaus*

Koulutodistukset, lääkärintodistukset jne. Kaikki on julkista nykyään.

Järkyttävää.

Vierailija
26/26 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko nykyisistä todistuksista poistettu henkilötunnuksien näkyminen, mutta jos ei, niin ihan pelkästään senkin takia. Se on ihan konkreettinen uhka, jos joku nettirikollinen tai pahantekijä päättää käyttää niitä omiin tarkoituksiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi