Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 52v.Lidlissä kysyttiin papereita

Vierailija
31.05.2019 |

Kun osti olutta. Siis en ymmärrä miks, halusko myyjä vaan omaks huviks tietää minkä ikäinen mies on vai mikä juttu tää on? Onko teillä joku järkevä selitys tähän?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli nuori nainen kyseessä niin halusi luultavasti udella nimen, että voi ottaa myöhemmin yhteyttä. Näitä yhteydenottoja tulee päivittäin. Vanhemmat miehet ovat kuumaa kamaa nuorille naisille.

Vierailija
2/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oli nuori nainen kyseessä niin halusi luultavasti udella nimen, että voi ottaa myöhemmin yhteyttä. Näitä yhteydenottoja tulee päivittäin. Vanhemmat miehet ovat kuumaa kamaa nuorille naisille.

Oli kuulemma nuori nainen kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sellainen vanhempi rouva. Vähän pyöreä, mutta ollut varmaan ihan nätti joskus.

Vierailija
4/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyn kaikilta epäilyttäviltä tyypeiltä että voi ilmoittaa poliisille nimen ja sotun heti soittaessa. Eli myös näiltä viiskymppisiltä mätähampailta.

Vierailija
5/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyn kaikilta epäilyttäviltä tyypeiltä että voi ilmoittaa poliisille nimen ja sotun heti soittaessa. Eli myös näiltä viiskymppisiltä mätähampailta.

Mitäs epäilyttävää siinä on et aikuinen ihminen ostaa olutta, siis ostaa ei pölli?

Vierailija
6/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä varmasti muistatkin nimen ja sotun heti ulkoa kun sen kerran nähnyt. Jep.

Vierailija
7/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta myös kysytty henkkareita kun olen bisseä ostanut. Olen 43v.mut mä haluua aatella et ihan aikuisten oikeesti näytän alle 30v.enkä jotenkin epäilyttävältä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän