Onko tämä totta? Jumppaorgasmit?
En ole ikinä saanut! :o tuon tutkimuksen mukaan 45% naisista saa! En ole ikinä kuullutkaan ja treenaan ja tanssin aktiivisesti. Kysyin myös muutamalta kaverilta, ei kukaan. Ovatko ne fysiologisesti ihan samanlaisia orgasmeja kuin "seksiorgasmit"? Miksen ole tiennyt tästä? Onko ne totta? Äkkiä aloin vihata liikuntaa... :( Vinkkejä? Mäkin haluan!
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/oletko-sina-saanut-…
Kommentit (13)
Ihan oikeasti kaipaisin jotain tietoa tästä aiheesta. Ovatko ne ihan "yhtä hyviä/samanlaisia" kuin orgasmit seksistä? Itse en ole saanut orgasmia ellen ole tarpeeksi kiihottunut ja nimenomaan vain seksissä? Tuossa sanottiin, että etenkin vatsalihastreenin yhteydessä, kiihdyttääkö se jotenkin verenkiertoa "siellä" vai tarvitaanko sellaista? Voiko niitä jotenkin harjoitella vai tulevatko vain vahingossa? Teen viikossa vähintään yli 1000 rutistusta ja lankutan jne. En ole ikinä saanut tuolla tavoin orgasmia. Tulin oikeasti vähän surulliseksi, tasan ei mene nallekarkit. :'(
Ap
Teen tänään niin paljon vatsoja kuin jaksan, katsotaan tuleeko tulosta. Yritän "bicycle-crucheja" ja ajatella kiihottavia ajatuksia. Vinkkejä otetaan vastaan!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut :)
Miten? Kerro! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se vaan tulee, en varsinaisesti ajattele sitä tai yritä, että se tulisi. Viimeksi spinningissä ja sitä ennen bodypumpissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se vaan tulee, en varsinaisesti ajattele sitä tai yritä, että se tulisi. Viimeksi spinningissä ja sitä ennen bodypumpissa :D
Okei, no bodypumppiin tie vie -> kiitokset, onhan se pakko kokea :D
Nainen kiihottuu varmaan itsekin tästä kauniimmasta sukupuolesta ennemmin.
Kuulostaa kyllä enemminkin todella kiusalliselta kuin kadehdittavalta..
Vierailija kirjoitti:
Nainen kiihottuu varmaan itsekin tästä kauniimmasta sukupuolesta ennemmin.
En ole lesbo vaikka ei kai se haittaisi vaikka olisinkin. Seuraavalle, että voi olla kiusallista, mutta olen valmis nolaamaan itseni, olen muutenkin ihan nolo
Ap
Onkohan omalla kunnolla jotain vaikutusta siihen, miten todennäköisesti noin käy? Minulla jumppaaminen ei tuota minkäänlaista tuollaista "nautintoa", ikävältä sen sijaan tuntuu useinkin. Varmaan liian huonot lihakset.
(Toisaalta enpä ole koskaan eläessäni saanut ns. tavallistakaan orgasmia.)
En saanut vatsoja tekemällä muuta kuin h*lkkarin kipeät vatsalihakset ja uuden ennätyksen.... onneksi on edelleen perinteiset menetelmät, olisi vain ollut kokemisen arvoista. Sitä eniten ihmettelen, etten ollut tästä jumppa-o:sta aiemmin kuullut kun on ilmeisesti kuitenkin aika yleinen kokemus. No, ehkä minuakin vielä onni potkaisee.
Viimeiselle kommentoijalle, että pelkkä lihaskunto ei ainakaan taida olla autuaaksi tekevä. En kyllä osaa antaa mitään täsmäneuvoja, mutta jos asia vaivaa niin tutustuisin kirjallisuuteen aiheesta, niistä olen itsekin hyötynyt ja oppinut vaikka orgasmin aika helposti saankin. Naiset on tässä hirveän erilaisia/omanlaisiaan.
Ap
Eiköhän toi riipu herkkyydestä. En ole saanut vailla trimmattu keskivartalo. Voin kyl kuvitella et tietynlaiset pöksyt edesauttaa tai jotain.
Toki lähde Daily Mall joten ei se luotettavin.
Sinä joka vastasit kyllä, viitsitkö kertoa miten?
Ap