Vaimo ei herää vauvan itkuun
Vauva voi huutaa kurkku suorana metrin päässä ja vaimoni jatkaa uniaan iltapäivään huomaamattakaan, vaikka minä kuulen toiseen huoneeseen asti. Hereillä kuulo on ihan normaali, mutta nukkuu kuin tukki, vaikka ei käytä korvatulppia. On tullut mieleen, että tekeekö noin tahallaan.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jotain apua vaimosikin tarvitsee. Onkohan masentunut tai anemia tms? Vie lääkäriin.
Olen yrittänyt ohjata lääkäriin, mutta pitää tätä normaalina.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain apua vaimosikin tarvitsee. Onkohan masentunut tai anemia tms? Vie lääkäriin.
-ap
Oletko tehnyt muuta kuin *neuvonut* vaimoasi tekemään jotain asialle? Sitten kun väsymys ylittää tietyn rajan et enää ole kykeneväinen järkevään toimintaan itse, vaan yrität vain selvitä zombina minimikapasiteetilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apOletko tehnyt muuta kuin *neuvonut* vaimoasi tekemään jotain asialle? Sitten kun väsymys ylittää tietyn rajan et enää ole kykeneväinen järkevään toimintaan itse, vaan yrität vain selvitä zombina minimikapasiteetilla.
Kerroin useamman kerran, että pitäisi mennä lääkärille, mutta kieltäytyy joka kerta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Taidatte molemmat olla väsyneitä?
Kyllä olemme, mutta minä olen vähemmän.
-ap
Ehkä vaimosi onkin mies?