Vaimo ei herää vauvan itkuun
Vauva voi huutaa kurkku suorana metrin päässä ja vaimoni jatkaa uniaan iltapäivään huomaamattakaan, vaikka minä kuulen toiseen huoneeseen asti. Hereillä kuulo on ihan normaali, mutta nukkuu kuin tukki, vaikka ei käytä korvatulppia. On tullut mieleen, että tekeekö noin tahallaan.
Kommentit (27)
Säästäisit edes omalta köyrimiseltäsi ettei olisi noin väsynyt ettei enää oman lapsen itkuunkaan reagoi.
Vähän niin kuin minä =D Vauva huusi vieressä ja minä kuulemma vain jatkoin nukkumista. Tästä syystä yöheräilyt olivat miehen vastuulla.
No mene hoitamaan sitä karjuvaa vauvaa, kun kerran kuulet huudon, äläkä vaan illistele toisessa huoneessa. Torvi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et hoida omaa siittiötäsi kunnolla, vaimo on väsynyt
Kyseessä on 2 kk vanha rintaruokinnassa ja vaimo ei suostu pumppaamaan maitoa, koska "en jaksa tänään"
-ap
En voi hoitaa kun kaverit odottaa baarissa. Ja tuo vaan on nukkuvinaan.
Vierailija kirjoitti:
unilääkkeitä?
Ei ainakaan minulle ole kertonut ja eihän niitä saisi imettäessä käyttää.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on 2 kk vanha rintaruokinnassa ja vaimo ei suostu pumppaamaan maitoa, koska "en jaksa tänään"
-ap
Jaksamattoman vaimon ei kannata antaa levätä, voi vaikka jaksaakin jotain taas sen jälkeen. Lapsihan ei voi huutaa märkiä vaippoja tai koliikkia tai hellittelyn puutetta tai...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
unilääkkeitä?
-ap
Jotain omituista tuossa on eikä kaikkia juttuja kerrota miehelle. Hyvin voi olla unilääkkeitä jossain piilossa hänellä ja varmaan ottaa niitä reippaasti. Ei yhdestä pilleristä noin väsyneeksi tule ja koska ei jaksa imettää, niin ei halua koska unilääkkeiden kanssa ei voi imettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apJaksamattoman vaimon ei kannata antaa levätä, voi vaikka jaksaakin jotain taas sen jälkeen. Lapsihan ei voi huutaa märkiä vaippoja tai koliikkia tai hellittelyn puutetta tai...
Otan syliin ja vaihdan vaipat, mutta lapsi jää nälkäiseksi. Kerran menin avaamaan vaimon liivit ja annoin vauvalle ruokaa ja tästä vaimo loukkaantui verisesti.
-ap
Tämähän kuulostaa provolta, mutta siltä varalta ettei ole, hanki ihmeessä pulloja ja anna lapselle korviketta. Jos äiti ei jaksa pumpata eikä herätä imettämään, niin vauvalla on varmasti nälkä. Jos äiti ei uupumukseltaan näe tilannetta, sinun on toimittava.
Vaimosi on kuolemanväsynyt. Voi olla myös masennusta. Yleensä äiti on herkistynyt vauvan tarpeille niin että herää sikeästäkin unesta kun vauva kitisee/itkee. Mä olin ennen tosi syväuninen enkä herännyt kovaankaan meteliin ja kolinaan mutta kun vauva syntyi niin havahduin koomasta heti pieneenkin ääntelyyn.
No kuule, menet kauppaan ja haet korviketta. Ei se sen vaikeampaa ole.
Jotain apua vaimosikin tarvitsee. Onkohan masentunut tai anemia tms? Vie lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
unilääkkeitä?
-apJotain omituista tuossa on eikä kaikkia juttuja kerrota miehelle. Hyvin voi olla unilääkkeitä jossain piilossa hänellä ja varmaan ottaa niitä reippaasti. Ei yhdestä pilleristä noin väsyneeksi tule ja koska ei jaksa imettää, niin ei halua koska unilääkkeiden kanssa ei voi imettää.
Ainakin herättyään alkaa imettämään, joten jos käyttää niin maidossa on varmaan lääkkeenjäämiä.
-ap
Itselläni oli sama juttu kun vauva oli pieni. Olin niin yliväsynyt etten herännyt mihinkään. Tai kyllä sitten lopulta heräsin, mutta mies muutenkin herkkäunisempana heräsi vauvan itkuun paljon helpommin.
Vierailija kirjoitti:
No kuule, menet kauppaan ja haet korviketta. Ei se sen vaikeampaa ole.
Näin ajattelin tehdä, mutta on tuo silti huolestuttavaa.
-ap
Niin varmaan! 😂