Miksi miehet niin usein inhoaa minua?
Saan usein sellaista käytöstä osakseni, että ei tervehditä, tai ihme naureskelua, päälle puhumista ja joskus jopa suoraa ilkeyttä. Työelämässä minua siedetään, siellä vain joku saattaa pyöritellä silmiä tai välttää katsekontaktia. Mutta kaverin mies ei välttämättä tervehdi, sukulaismies haastaa riitaa ja joskus ihan tuntematon tyyppi tuijottaa vihaisena jossain nurkassa.
Miksi?!
Kommentit (24)
Luulet vaan. Kaikki pään sisässä. Ei se moikkaamaton välttämättä paha ole. Ehkä itsekin arka ja kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin hyvännäköinen nainen, esim. toiminut aikoinani mallina, mutta minulla oli vähän pulleampi kausi. Silloin huomasin, että pitkä ylipainoinen nainen herättää mihissä aggressiota, varsinkin jos on ulospäin suuntautunut ja iloinen. Lyhyenä saat olla minkälainen possu tahansa :D
Ahaa, olin siis oikeassa; olet isokokoinen ja vieläpä suulas - miehet pelkäävät sinua (ja ehkä jotkut naisetkin), olet heille uhka.
Miehet haluavat pienen, söpön, kainaloon mahtuvan, kikattavan pikku pimun - eivät isoa, äänekästä ja pelottavaa naista.
Sinulle sopisi samanlainen mies, kuin mitä itse olet - eli nyt iso, komea, iloinen, karhumainen mies hakuseen!
Mulla menee niin päin, että saan naisilta todella usein tuollaista kohtelua, kun taas miehet suhtautuvat useimmiten hyvin. En tiedä mistä johtunee muttei tuo käytös millään lailla mukavaa ole.
N24