Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä maalaisten kanssa olet harrastanut seksiä ja millaisia olivat?

Vierailija
31.05.2019 |

Eikä nyt maalais-kaupunkilaisvitsejä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskakaista nuoleskelin mäkkärissä ennenkiin hukutin sen ketsuppiin.

Vierailija
2/11 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaista ja australialaista rakastellut ja ihan seurustellutkin. Ja mies olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari albaania, kreikkalainen ja chileläinen. Kosovolainen oli paras, mutta oli ihan hirveä kusi*ää. Paneminen on ihan universaalia hommaa, eivät miehet poikkea siinä suhteessa.

Vierailija
4/11 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen, Ruotsitar, Tšekki, thaikku Afrikasta Lesotho. Kotimainen paras..

Vierailija
5/11 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen, norjalainen, iranilainen, saudi-arabialainen, amerikkalainen ja kanadalainen.

Vierailija
6/11 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa. Ulkomaalaisesta tulee eksoottisuusvibat mikä mukavaa vaihtelua. Muutoin ovat ihan samanlaisia kuin suomalaiset.

Vierailija
7/11 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen kaiholla erästä vietnaminaista. Kaunottarella oli kiintein ja tiukin perse mitä olen koskaan saanut. Ei grammaakaan selluliittia.

Vierailija
8/11 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomailaisten lisäksi olen pannut maskuliinista ja jättikokoisella kalulla varustettua latinoa sekä kinkyä skandinaavimuusikkoa.

Vierailija
9/11 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä ja työmatkoilla paljon Euroopassa. Kaksi ruotsalaista, kaksi brittiä, italiaano, saksatar, puolalainen, fransmanni ja 15 suomalaista. Kaikki valkoihoisia. Kaksi suomalaista on kärjessä, sitten tulee ranskalainen ja saksalainen. Ranskalaisesta en ollut päästä eroon kun tykkäsi niin viikingistä, sen isosta ja nuolemistaidoista. Ei ollut hassumpi sängyssä itsekään. Mutta nykyinen suomalainen on huippu. En tiennyt sellaista olevan olemassakaan. Olen taivaissa joka kerta sängyssä hänen kanssaan. Oikea villikissa.

Vierailija
10/11 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista ruottalaista ja savolaista  viimenen antoi helpoimmin

Vierailija
11/11 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut yli 20 suomalaisen naisen kanssa, joista 5 kanssa parisuhteessa, sitten thaimaalaisia jossain 150 tietämissä, 1 kiinalainenki mahtuu mukaan, 12 vietnamilaista, noin 40 filippiiniläistä, 3 kamputselaista, ehkä noin 20 tsekkiä, 20 venakkoa, 10 virolaista. Pari kertaa erehdyin myös nigerialaiseen ja kolumbilaiseen. Ne olisin voinut jättää väliin. Parhaita panemaan mun kokemuksen mukaan ovat thaikut.