Kuinka monenneksi kaunein olet yleensä kaveriporukassasi tai työpaikalla?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
En arvota ihmisiä ulkonäön tai minkään muunkaan perusteella.
Onko joku tässä arvottamassa, kysyttiin vain kauneutta
Ihminen voi olla niin monin tavoin hyvännäköinen ja makuja on monia eli se riippuu ihan siitä kenen mielipidettä kysytään. Jos mietin vaik työporukkaa niin eniten huomioo saa se hoikka, pitkäraajainen laittautuja joka kantaa itsensä naisellisesti. Mutta ei hän välttämättä ole silti kaunein mitä kasvoihin tulee. Mahdotonta vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En arvota ihmisiä ulkonäön tai minkään muunkaan perusteella.
Onko joku tässä arvottamassa, kysyttiin vain kauneutta
Et ymmärrä. En vertaile ihmisiä koska se on turhaa ja ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään tiedä olenko (muiden mielestä) nätti, perus vai rumanpuoleinen. Mistä sen tietää? Peili ei kerro totuutta ja kuvissa saatan näyttää tosi hyvältä tai hirveeltä.
N41
Kaikesta päätellen olet ihan peruspirkko, niinkuin suurin osa meistä. Jos kuuluisit "ääripäihin", olisit sen jo huomannut. Olet varmaankin tavis, ihan nätti ja ok.
Työpaikalla olen ehdottomasti nro 1, kaikista kaunein heittämällä (yrittäjä, ei muita työntekijöitä).
F
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi olla niin monin tavoin hyvännäköinen ja makuja on monia eli se riippuu ihan siitä kenen mielipidettä kysytään. Jos mietin vaik työporukkaa niin eniten huomioo saa se hoikka, pitkäraajainen laittautuja joka kantaa itsensä naisellisesti. Mutta ei hän välttämättä ole silti kaunein mitä kasvoihin tulee. Mahdotonta vastata.
Niin ja sitten ihmisiin tutustuu ja kaikki muu onkin turhaa.
Vai keräilettekö kauniita ihmisiä ympärillenne, merkitseekö sellainen jotain.😂😂
Vanhempi nainen voi olla tosi hyvärunkoinen mutta naama heikompi, nuori taas helposti päinvastoin. Ei aina helppoa laittaa järjestykseen.
Tällaista kysymystä en ole kuullutkaan sitten teini-iän....
Olen 51 v, ja sen olen vuosien varrella oppinut, että kauneus on katsojan silmissä. Eli riippuu keneltä kysytään. Mieheni mukaan minä olen aina se kaunein.
Kuule ap, olen aikuinen nainen. Yli viisikymppinen. En työskentele missinä tai mallina, joten kysymyksesi on ihan käsittämättömän lapsellinen. Ehkä sinun kannattaisi kysyä sitä jossain teinien keskustelupalstalla.
En ole tuollaista miettinyt. Usein olen kuitenkin ollut alilaittautunut ja siinä olen skarpannut. Tuntui kivalta, kun kaveri sanoi, että sulla on tukka aina niin nätisti. Kännissä kuin käki tosin sanoi 😄
Etätöissä vaikea sanoa kun ei näe muiden naisten varataloa ovatko lihoneet yms
Olisi oikeasti hauska nähdä kun jotkut tasoteoreetikot pääsisivät laittamaan kauneusjärjestykseen, ei mitään kolmea naista, vaan viisikymmentä - sata keskivertoa ja kauniinpaa naista, eikä jaetut sijat olisi mahdollisia.
Tulosten vertailu voisi myös olla ihan mielenkiintoista, jos arvostelijoitakin olisi vähintään se viisikymmentä ja vaikka korkeintaan kaksisataa.
Sanoisin että jos on vaikka 7 tyttöä niin minä olen 4. Mutta jostain syystä miehet ovat olleet minusta kiinnostuneita vaikka en mikään kaikista kaunein ole.
En edelleenkään tiedä olenko (muiden mielestä) nätti, perus vai rumanpuoleinen. Mistä sen tietää? Peili ei kerro totuutta ja kuvissa saatan näyttää tosi hyvältä tai hirveeltä.
N41