Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monenneksi kaunein olet yleensä kaveriporukassasi tai työpaikalla?

Vierailija
31.05.2019 |

Ikä mukaan

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain keskivaiheilla. Ei kaunis eikä ruma. Ehkä enemmän ruma kuin kaunis, mutta terve itsetunto kompensoi.

Viihdyn kehossani, ja naamallehan ei kauheasti voi.

Nainen 44v.

Vierailija
2/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti aika korkealla, mutta nyt kesällä tietenkin sijoitus tippuu. Ikää on sen verran jo. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 45v. Kyllä nykyään taidan olla se joukon rumin. Säikähdin toissapäivänä peilikuvaani. Mutta näillä mennään. Onneksi rumia ei vielä teloiteta.

Eihän?

Vierailija
4/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvota ihmisiä ulkonäön mukaan. Mutta voin sanoa, että lähityöyhteisössäni olen kaunein (ainoa nainen).

Vierailija
5/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut ajateltua asiaa, mutta iloisimmasta päästä varmasti olen. Pelkästään työpaikan näkeminen saa mut hymyilemään.

Vierailija
6/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin se porukan kaunein tai ainakin top 3

Aika on tehnyt tehtävänsä ja nykyään yhtenä työyhteisön vanhimmista naisista, taidan olla myös sieltä rumimmasta päästä

Mutta aina olen ollut sinut itseni kanssa ja tyytyväinen itseeni juuri sellaisena kuin olen. Joten näillä mennään

n 49

Vierailija
7/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, tämä on sitten se tilanne, jossa voi olla iloinen siitä, että ei ole kavereita eikä työtä. :(

Vierailija
8/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukassa sijalla 6. Työporukassa sijalla 38.

Vierailija
9/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En arvota ihmisiä ulkonäön mukaan. Mutta voin sanoa, että lähityöyhteisössäni olen kaunein (ainoa nainen).

Mieskin voi olla kaunis. Itse tiedän monta miestä jotka mennen tullen kauniimpia kuin moni tuntemani nainen.

Vierailija
10/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kysymässä minkä ikäinen ihminen tälläisiä kyselee, mutta olen pöyristynyt minkä ikäiset naiset tälläiseen vastaa :D

Vierailija
11/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kärkisijoilla, jopa 1.

Työkaverini ovat lähinnä keski-ikäisiä. Ei sillä etteikö keski-ikäiset voisi olla kauniita.

Kaverini ovat kaikki tosi kauniita omalla tavallaan, mutta ajattelen niin että minun mielestäni olen kauneimpia se vuoksi että ulkonäössäni on ne piirteet, mistä itse pidän: rusketus, pitkä tukka, hiusten väri jne. Asioita, joita jokainen voi muokata sen mukaan mikä miellyttää omaa silmää. Ja kun omassa naamassani tai kropassa ei sinänsä mitään vikaa ole. Tämähän tottakai riippuu siitä että keneltä kysytään, siis tuskinpa kaikki ajattelisi minun olevan kaunein, vaan sen kenen piirteet kutakin eniten miellyttää.

Vierailija
12/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että kärkisijoilla, jopa 1.

Työkaverini ovat lähinnä keski-ikäisiä. Ei sillä etteikö keski-ikäiset voisi olla kauniita.

Kaverini ovat kaikki tosi kauniita omalla tavallaan, mutta ajattelen niin että minun mielestäni olen kauneimpia se vuoksi että ulkonäössäni on ne piirteet, mistä itse pidän: rusketus, pitkä tukka, hiusten väri jne. Asioita, joita jokainen voi muokata sen mukaan mikä miellyttää omaa silmää. Ja kun omassa naamassani tai kropassa ei sinänsä mitään vikaa ole. Tämähän tottakai riippuu siitä että keneltä kysytään, siis tuskinpa kaikki ajattelisi minun olevan kaunein, vaan sen kenen piirteet kutakin eniten miellyttää.

Niin ja n23

Vierailija
13/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas typerä ja pinnallinen ketju. T. 24 joka saa missä tahansa paljon kehuja muttei koskaan tulisi mieleenikään alkaa arvottamaan ihmisiä tuolla tavalla, varsinkin kun se joka on toisen silmissä kaunein, ei ole sitä seuraavalle.

Vierailija
14/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti joku harrastaa tällaistakin? Ja sitten ihmetellään, kun ihmisillä ei nykyään pää kestä työpaikoilla.

Vierailija
15/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi tai toiseksi. Huom. yleensä, tuttavapiirini ja kaverini ovat aika tavallisennäköisiä tai nättejä. Ja tämähän on myös ihan makuasia. Olen kuitenkin sopusuhtainen, kasvoni ovat naiselliset ja no, kyllä olen tavallista kauniimpi. Olen 25-vuotias, eiköhän joku vielä mene minunkin ohitseni kauneudessa, äidilleni ilmestyi "Sibelius-rypyt" ihan yks-kaks nelikymppisenä..

Vierailija
16/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pinnallinen kyssäri.

Vierailija
17/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eka :) Ainakin omasta mielestäni.

Vierailija
18/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskin voi olla kaunis. Itse tiedän monta miestä jotka mennen tullen kauniimpia kuin moni tuntemani nainen.

Pahoittelen, että minun mielestäni mies ei voi olla kaunis (tai jos on, niin se on huono juttu).

Vierailija
19/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme pidä missikisoja kavereiden kesken, eikä työpaikalla. Wt:t näköjään pitää....

Vierailija
20/60 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tällaisia oikeasti mieti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi