Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet sietämättömät kotiaskareet?

Vierailija
31.05.2019 |

Teroitan tässä surkealaatuisia värikyniä isoa laatikollista jos mahdollista vielä heikkolaatuisemmalla teroittimella. Pakko oli pitää breikki, koska kädet tulessa 😂
Lapsi ei osaa vielä itse teroittaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapin ja pakastimen sulatus ja putsaus. 

Vierailija
22/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein verhot täytyy pestä? En ole varmaan koskaan pessyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapsiin liittyvä.

Vierailija
24/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verhojen pesu menettelee mutta se niiden silitys.

Siis vastaan verhojen silitys.

Yyh, verhojen laittaminen paikoilleen. Meillä on leveät verholaudat ja verhot täytyy pujotella nipsuilla siihen metalliseen tankoon muutaman sentin kokoisesta aukosta. Minulla on aina sormet verillä sen jälkeen.

Vierailija
25/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein verhot täytyy pestä? En ole varmaan koskaan pessyt.

Minulla on olohuoneessa tummahkot verhot olleet nyt puolitoista vuotta. Ne on ihan pölyssä. Verhojen imurointi on hankalaa.

Vierailija
26/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää juuri mistään kotityöstä, mutta ehkä epäkiitollisin homma on pyyhkiä keittiön kaappien ovia. Niihin aina roiskuu jotain pientä köhnää, jota ei oikeastaan huomaa kuin kirkkaassa luonnonvalossa. Kumminkin se köhnä on siinä ja pitäähän ne siivota, ennen kuin se kaapin pinta muuttuu ikitahmaiseksi. Siinä on kauhea homma ja hinkuttaminen ikävässä kyykkyasennossa ja lopputulosta ei oikeastaan kukaan huomaa. Ärsyttävää pas*a hommaa siis.

Vierailija
27/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multien vaihto kukkapurkkeihin.

Vierailija
28/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sinkkuna kiroilen itsekseni lähes joka kerta kun vaihdan lakanoita. - Lakanoiden vaihto on ihan ok. mutta lakanoiden pesemisen (,jonka onneksi hoitaa pyykinpesukone), niiden jälkeen ripustaminen kuivumaan,  viikkaaminen ja silittäminen kaappiin pienehkössä yksiössä itseseen on tylsää... Toisaalta puhtaisiin lakanoihin kömpinen on yleensä aina ilo, myös silloin kun lakanan alle ei ole seuraa, eipähän tarvitse kuunnella kenenkään kuorsausta.

Vierailija
29/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkien viikaaminen. Minulla monta lasta, muut perheessä  (mies ja vanhin kotona asuva lapsi)saattavat kyllä pestä pyykkiä ja laittaa kuivausrumpuun ja ottaa poiskin sieltä. Mutta ne pyykkikeot jää minun selvitettäväksi.  Vihaan sitä. 

Vierailija
30/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää sukkapyykkiå, ja siis siinä nimenomaan sitä niiden parittamista pesun ja kuivatuksen jälkeen. Mieluummin putsaan lattiakaivoa tai lavuaarin vesilukkoa.

Vierailija
31/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyykkien viikaaminen. Minulla monta lasta, muut perheessä  (mies ja vanhin kotona asuva lapsi)saattavat kyllä pestä pyykkiä ja laittaa kuivausrumpuun ja ottaa poiskin sieltä. Mutta ne pyykkikeot jää minun selvitettäväksi.  Vihaan sitä. 

Kiitos! - Tarkoitan, että huomaisin taas, että vaikka toisinaan uskottelen kotiaskareiden kuten pyykin hoitamien olisi kivempaa jos eläisi yhdessä muiden kanssa, niin en voinut välttyä ajatukselta, että sen sijaan, että muiden myötä tlanne helpottaisi vaan kasvaisi taakka entisestään... 

Se yksi sinkku

Vierailija
32/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellan/uuni jynssäys ei helvetti.

Vierailija
33/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää sukkapyykkiå, ja siis siinä nimenomaan sitä niiden parittamista pesun ja kuivatuksen jälkeen. Mieluummin putsaan lattiakaivoa tai lavuaarin vesilukkoa.

Ostin kerralla nipun saman värisiä sukkia. Ei tarvitse parittaa. -2

Vierailija
34/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! - Tarkoitan, että huomaisin taas, että vaikka toisinaan uskottelen kotiaskareiden kuten pyykin hoitamien olisi kivempaa jos eläisi yhdessä muiden kanssa, niin en voinut välttyä ajatukselta, että sen sijaan, että muiden myötä tlanne helpottaisi vaan kasvaisi taakka entisestään... 

Se yksi sinkku

Jos saat asuinkumppaniksi miellyttävän ihmisen, joka on hyvin siisti ja siivoaa mielellään, työt varmaan vähenevätkin. Mutta millä todennäköisyydellä rakastut juuri tuollaiseen? Parempi vain, että molemmat hoitavat omat kotinsa kuten parhaaksi näkevät, vaikka parisuhteessa ollaankin. -2

Vierailija
35/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ne verhot , en ole koskaan pessyt verhoja. Nyt on ainakin viides iso talo asuttavana. Kaksi kerrosta. Vaihdan sisustusta aika usein usein.. Olohuoneeseen on samat vaihtoehdot kuin entiseen asuntoon, eikä kai niitä ole kukaan pessyt. Tai pitää miettiä onko!. Mitä kummallista lakanan vaihdossa on ? Yleensä pistän ne samat pesusta takaisin. Ja mitä se pyykkien viikkaminen tarkoittaa. Sukkia on vain mustia ja valkoisia. Tiskikonetta en tyjennä pesen niitä samoja jotka arkena käytössä. Olen varmaan huoono äiti. Sisäkukkiin en vaihda multaa, on vain orkideoja. Kai niitä joku joskus hoitaa kun me olemme mökillä.

Vierailija
36/36 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellan uunin pesu. Kun sitä ei edes saa puhtaaksi millään konstilla.

Ja siellä on ylhäällä jotkut vastusputket vai mitkä lie vielä siinä riesana.

Ja pakastimen sulatus. Nyt minun pakastin on niin täynnä jäätä että en saa vedettyä niitä lokeroita auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan