Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö teistä kaverin laittaa tässä tapauksessa viesti vai ei?

Vierailija
31.05.2019 |

Olemme puhuneet että tapaisimme lähiaikoina. Kaveri ilmoitti että ”Minulle sopii viikonloput, voisin laittaa viestiä esim seuraavasta sunnuntaista jos näkis silloin!” Eli keskustelu jää siihen että pallo on hänellä, ja koska hän itse ehdotti tavallaan että sunnuntai voisi ehkä sopia.

Kaveri ei laita enää mitään viestiä, ja sunnuntai menee ohi. Onko töykeää käytöstä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

Vierailija
2/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

t. feministi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tökeröä ettet ole vastannut että sinulleKIN sopii seuraava sunnuntai.

Vierailija
4/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Voi olla myös kiireinen tms.

Vierailija
5/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tökeröä ettet ole vastannut että sinulleKIN sopii seuraava sunnuntai.

Olen vastannut!!!!!!!!!!!! Pyydän, ottakaa kantaa itse aiheeseen

Ap

Vierailija
6/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne täällä. Vanha ystävä sanoi jo viime viikolla, että sopii tavata viikon lopulla ja lupasi laittaa viestiä. Vaan ei ole mitään ainakaan vielä kuulunut. Voisin toki itse kysellä perään, mutta musta on tullut vähän ylpeä näissä asioissa kun 99% kerroista tuntuu siltä, että saa itse olla pitämässä yhteyttä ja ihmissuhteita yllä eikä toista kiinnosta muuta kuin ehkä silloin kuin tarvii jotain. Harmittaa olla aina se antava osapuoli ja ainoa joka yrittää pitää kaveruutta yllä. Yksi ei ole vastannut vieläkään viime kesän viesteihin, ei edes ole lukenut niitä. Toisen kanssa kun vaihdettiin kuulumisia ja avauduin vaikeasta elämäntilanteesta, kuittasi sen puhumalla itsestään ja thats it. Mikä ihmisiä vaivaa?

Vierailija
7/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tyyppi, joka kaipaa pukkaisua että toimii.

Laittaisin viestin, että "miten oli se sunnuntai?"

Vierailija
8/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri ei laita viestiä, hän ei ole kovin kiinnostunut tapaamaan. Yksinkertaista. 

Vierailija
9/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sitä mieltä, että pitäisi kuitata sopiiko tuo päivä vai ei. Hän ITSE ehdotti jotain konkreettista päivää. Silloin täytyy kuitata, käykö se vai ei! Olen pitänyt itse sunnuntaita tavallaan vähän varattuna tuon menon takia.

Olenko liian herkkä?

Ap

Vierailija
10/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oottaa viime hetkeen saakka, että tulisko jotain parempaa tekemistä, kuin tavata sut. Itsellä ollut elämän aikana muutama tuollainen "ystävä". Eipä ole enää. Välit katki vaan tuollaiseen tapaukseen :)

Vierailija
11/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita viesti "mitenkäs sen sunnuntain kanssa?".  Ei kannata turhaan vetää herneitä nenään. Unohduksia sattuu tai muuta.

Vierailija
12/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tarvitse vielä perjantaina tähän aikaan ilmoittaa. Työaika meneillään. Lauantainakin voi vielä päättää seuraavan päivän tekemisistä ihan laillisesti. Kaikki ei elä kalentereita rustaamalla.

Vierailija
13/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu. Voi olla myös kiireinen tms.

Riippuu mistä???? ei tasan riipu!!!! Tuo on törkeää käytöstä TOISTA kohtaan!

Vierailija
14/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneena ei muista mitä on luvannut. Ajantaju katoaa.

Luulen, että mulla on hiipunut vakavan masennuksen aikana pari ystävyyttä noin.

Tosin aito ystävyys kestää ja voi sanoa suoraan, jos jostakin puristaa.

Vierailija
15/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hänelle, ääliö!

Vierailija
16/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko porukka oikeasti näin id*oottia? Aloituksessa lukee että kaveri ei laita mitään viestiä ja sunnuntai menee ohi. Suomeksi sanottuna SE SUNNUNTAI MENI JO. Ä*liöt.

Vierailija
17/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä tarvitse vielä perjantaina tähän aikaan ilmoittaa. Työaika meneillään. Lauantainakin voi vielä päättää seuraavan päivän tekemisistä ihan laillisesti. Kaikki ei elä kalentereita rustaamalla.

Totta. Työelämä vie mehut monista, eikä jaksais oikein mitään ja vaikea lupautua tapaamisiin, vaikka haluaisi. Siitä syntyy tuollaista epämääräistä lupailua.

Vierailija
18/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän kahden välinen tapaaminen on hänestä jostakin sunnuntaista, ja siitä kiinni, niin sanoisin näin, että leikkaa jo hyvä ihminen koko teidän välinen juttu jo nyt tästä hommasta kiinni, out and off!

Käytä päätäsi. Ei teidän juttu toimi, jos vain toinen sanelee kaikki säännöt, joiden mukaan Sinun pitää pelata ja toimia.

Suhde toimii vain, jos kumpaakin osapuolta kunnioitetaan.

Vierailija
19/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on vasta perjantai. Päässy töistä ja käyny kaupassa, tehny ruokaa jne...kai ihmisillä on muutakin tekemistä kesäisenä perjantaiiltana kun miettiä Sunnuntaita. Varmaan huomenna soittaa sulle.

Vierailija
20/21 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ystäväsi oli välinpitämätön, en itse ainakaan käyttäytyisi noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi