Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko varautuneet tulevaan Suomen talousromahdukseen?

Vierailija
31.05.2019 |

Miten olette varautuneet tulevaan talousromahdukseen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin sinänsä ok työn parempipalkkaiseen. Jätän asunnon ostamatta ja isommat hankinnat tekemättä. Pidän ison osan säästöistä välittömästi käyttöön saatavilla ja loput varmassa, matalakorkoisessa kohteessa.

Vierailija
2/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tulla vaan. Kansanrintamahallitus moninkertaistaa kaikki tuet, joten rahaa alkaa tulla ovista ja ikkunoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko se on romahtamassa? 90-luvun lamasta selvisin ilman töitä ja opiskelupaikkaa, voiko tulla köyhempää?

Vierailija
4/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olem. Myin ison osan suomalaisista osakkeistani ja ostin tilalle amerikkalaisia. Vasemmistohallitus tulee heikentämään yritysten ja liike-elämän kilpailukykyä Suomessa ikävä kyllä.

Vierailija
5/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä romahdusta on odoteltu jo ainakin koko 1

2000-luku. Ainoa vaikutus on ollut että AP asuu edelleen vuokralla ja on maksanut jo 240k € vuokria romahdusta odotellessaan. Itse olen lyhentänyt asuntolainaa 350k € samassa ajassa.

Vierailija
6/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelen rommausta ja tankkaan sen jälkeen salkun täyteen aliarvostettuja alennuslappuja

Vierailija
7/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkiruokaa, vettä, tulitikkuja, panoksia aseeseen, polttoainetta jerryihin ja KAIKKI rahat käteisensä jemmaan. Antaa romahduksen tulla vain !

Vierailija
8/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan pienempään ja halvempaan asuntoon.

t. työtön

Vierailija
9/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000-luku. Ainoa vaikutus on ollut että AP asuu edelleen vuokralla ja on maksanut jo 240k € vuokria romahdusta odotellessaan. Itse olen lyhentänyt asuntolainaa 350k € samassa ajassa.

Etkö ole huomannut romahduksia esim viime 10 v kuluessa esim osakemarkkinoilla. Tässähän on ollut valtavia suhdannevaihteluita taloudessa! Jos joku osti paljon pohjalla ja myi vaikka viime vuonna, niin on voinut tehdä ison tukun rahaa.

Vierailija
10/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole huomannut romahduksia esim viime 10 v kuluessa esim osakemarkkinoilla. Tässähän on ollut valtavia suhdannevaihteluita taloudessa! Jos joku osti paljon pohjalla ja myi vaikka viime vuonna, niin on voinut tehdä ison tukun rahaa.

On toki ollut suhdannevaihteluita, mutta mistään laajasta romahduksesta on turha puhua.

Vierailija
11/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitusohjelman keskeinen tavoite on lypsylehmien teurastaminen. Miten tässä voisi romahdus tulla?

Vierailija
12/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hankkinut kassakaapin täyteen kultaharkkoja. Sitten minulla on moottorivene laiturissa jolla pääsee ruotsiin heti kun putlerin pienet vihreät miehet ylittävät rajan.

Tilit ovat ulkomaalaisissa pankeissa ja suuri osa omistuksista ovat yhdysvaltalaisissa suuryhtiöissä (mm. ase ja kemianteollisuutta) joilla uskoisin menevän hyvin jos sota syttyisi. Suomalaisista pankeista nyt tuskin enää senttiäkään saisi ulos sillä sekunnilla kun putin pieraisee eurooppaan päin.

Vierailija
13/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja tavallista lamaa varten olen sijoittanut rahaa mm. mcdonaldsiin koska niillä menee aina hyvin kun ihmisillä ei enää ole varaa käydä oikeissa ravintoloissa.

Vierailija
14/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti olen, taloudellisesti varautuminen on vielä vähän hakusassa...

Vierailija
15/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olem. Myin ison osan suomalaisista osakkeistani ja ostin tilalle amerikkalaisia. Vasemmistohallitus tulee heikentämään yritysten ja liike-elämän kilpailukykyä Suomessa ikävä kyllä.

Tulee vaatimaan vastuullisuuttaa ja veronkantoa = heikentää kilpailukykyä sijoittajahuijarin mielestä.

Kyllä trumpetin kauppasodat pilaa jenkkien firmat ennemmin.

Vierailija
16/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon hankkinut kassakaapin täyteen kultaharkkoja. Sitten minulla on moottorivene laiturissa jolla pääsee ruotsiin heti kun putlerin pienet vihreät miehet ylittävät rajan.

Tilit ovat ulkomaalaisissa pankeissa ja suuri osa omistuksista ovat yhdysvaltalaisissa suuryhtiöissä (mm. ase ja kemianteollisuutta) joilla uskoisin menevän hyvin jos sota syttyisi. Suomalaisista pankeista nyt tuskin enää senttiäkään saisi ulos sillä sekunnilla kun putin pieraisee eurooppaan päin.

Miten jaksat kantaa kultasi? Pienenkin kassakaapin sisältö painaa vähintään sata kiloa.

Vierailija
17/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romahdus = sota ?

Vierailija
18/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2011-2012 vähän notkahti. Muuten kurssit eivät ole romahtaneet viimeisen vuosikymmenen aikaan niin kuin 2000-luvun alussa tai 2009.

Vierailija
19/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mul on ihan vtun jykevä lääkitys päällä.

Vierailija
20/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin vähäiset osakkeeni, voitolla tietysti. Lyhentelen tässä myös asuntovelan niin pieneksi, ettei enää hetkauta, vaikka yt-peikko iskisi. Sitten vaan elän elämääni melko riippumattomana mistään. Ehken tee maailmanmatkoja enää niin usein, mutta elämäni ei uskoakseni muuten huonone sen kummemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme