Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko varautuneet tulevaan Suomen talousromahdukseen?

Vierailija
31.05.2019 |

Miten olette varautuneet tulevaan talousromahdukseen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion varautua. Seuraavat kk säästän palkasta niin paljon kuin mahdollista. En vaihda autoa enkä osta vaatteita.

Vierailija
22/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa on tasan 0€ Pari asuntoa on josta toisesta tulee vuokratuloja, osakesalkussa osakkeita joista joka vuosi saa jos ei nyt hyvät niin ainakin jonkin verran osinkoa. Vielä toistaiseksi on säännöllinen palkkatyö ja pankkitililläkin on useampi kymppitonni rahaa joten eiköhän tässä tulevasta lamasta jotenkin selvitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon hankkinut kassakaapin täyteen kultaharkkoja. Sitten minulla on moottorivene laiturissa jolla pääsee ruotsiin heti kun putlerin pienet vihreät miehet ylittävät rajan.

Tilit ovat ulkomaalaisissa pankeissa ja suuri osa omistuksista ovat yhdysvaltalaisissa suuryhtiöissä (mm. ase ja kemianteollisuutta) joilla uskoisin menevän hyvin jos sota syttyisi. Suomalaisista pankeista nyt tuskin enää senttiäkään saisi ulos sillä sekunnilla kun putin pieraisee eurooppaan päin.

Miten jaksat kantaa kultasi? Pienenkin kassakaapin sisältö painaa vähintään sata kiloa.

Kyllähän ne helposti saa veneeseen kun tekee muutaman kierrokset kantaen pari harkkoa kerrallaan. En kyllä laittanut kuin pari miljoonaa kiinni niihin. Kulta kun ei mitään osinkoja maksele.

Toivottavasti sillä pärjää sitten sen 5v tms minkä se sota kestää.

Vierailija
24/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon hankkinut kassakaapin täyteen kultaharkkoja. Sitten minulla on moottorivene laiturissa jolla pääsee ruotsiin heti kun putlerin pienet vihreät miehet ylittävät rajan.

Tilit ovat ulkomaalaisissa pankeissa ja suuri osa omistuksista ovat yhdysvaltalaisissa suuryhtiöissä (mm. ase ja kemianteollisuutta) joilla uskoisin menevän hyvin jos sota syttyisi. Suomalaisista pankeista nyt tuskin enää senttiäkään saisi ulos sillä sekunnilla kun putin pieraisee eurooppaan päin.

Romahdus = sota ?

Juu, eivät varmaan ne suomalaisten firmojen osakekurssit ylöspäin mene sen jälkeen kun putleri on pääomistaja, tj, ja hallituksen puheenjohtaja.

Vierailija
25/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jaksat kantaa kultasi? Pienenkin kassakaapin sisältö painaa vähintään sata kiloa.

Kyllähän ne helposti saa veneeseen kun tekee muutaman kierrokset kantaen pari harkkoa kerrallaan. En kyllä laittanut kuin pari miljoonaa kiinni niihin. Kulta kun ei mitään osinkoja maksele.

Mut eihän milli ole kuin kaks harkkoo?

Vierailija
26/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät saisi ottaa pois niin että maksakoon kukin itse omat harrastuksensa, oli se sitten naiminen tai mitä muuta tahansa. Kaikilla olisi kalliit harrastukset tai halvat tulojen mukaan. 

Vierailija
27/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen ex-kansanedustaja neuvoi laittamaan 500 euroa kuussa säästöön. Onnistuu kuulemma jokaiselta

Vierailija
28/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut eihän milli ole kuin kaks harkkoo?

Ehkä sun kannattaisi tarkistaa se matikkasi uudestaan. Mutta juu, ei niitä harkkoja sellainen määrä ole että niitten liikuttaminen olisi vaikeata.

Vierailija
29/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talousromahtaa niin hyvä ostaa sitten osakkeita kun halvalla saa. Aina romahduksen jälkeen seuraa nousukausi 👍

Vierailija
30/30 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen ex-kansanedustaja neuvoi laittamaan 500 euroa kuussa säästöön. Onnistuu kuulemma jokaiselta

Entäs kun mä pistän joka kuukausi yli 1200€ säästöön? Toisaalta en olekaan kokoomuksen äänestäjä vaan äänestin persuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi