Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkkuni antoi koiralle saman nimen kuin tyttärelläni

Vituttaa
30.05.2019 |

Miten te reagoisitte? Mielestäni todella epäkunnioittavaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikki lumihiutale.

Vierailija
2/24 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko?

Vierailija
4/24 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi antaa lapselle koiran nimi ?

Vierailija
5/24 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi serkkusi antoi nimen tyttärellesi?

Vierailija
6/24 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs koirakaima haittaa?

Vierailija
7/24 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin muksu (olin ehkä 4-vuotias) oli minulla nimikaimana naapurin kissa. Se oli mun mielestä maailman upein juttu! ❤ Terkut sinne sateenkaarisillalle kaimaseni 🐱❤

Vierailija
8/24 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Vaikutat niin uhrilta, että eiköhän tämä ole lopulta ihan hyvä asia. Nyt olisi kasvun paikka. Et tosin ole ainoa, sillä uhriutuminen ja valitus on monen leipälaji.

Vierailija
9/24 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koirilla (tai muillakaan lemmikeillä) ole enää mitään "koirien nimiä". Ei siis ole mitenkään harvinaista, jos jossain törmää koirakaimaan.

Itselleni tulee ekana mieleen Jesse (serkkuni puolison nimi, sekä heidän naapurin koiran), Milo, Manu, Väinö...

Itse olen odotellut, koska perinteiset "lemmikkinimet" alkavat tulla ihmislapsille muotinimiksi. Joku jos ottaisi inspiraation vaikka meidän kissoista Mökö ja Luru (siskolle nimeksi Plättä).

Vierailija
10/24 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni nimi ei ole mikään ns. "Lemmikkinimi" vaan ihan tavallinen nimi. Mietin, että jos kyseessä olisi ihmislapsi jolle antaisi saman nimen, niin eikö sekin olisi outoa, kuitenkin lähisukulainen kyseessä. Ja sitten vielä, että koira. Olisi ollut muita sopivia nimiä varmasti. No, en nyt loukkaantunut tästä hirveästi, mutta taidan hommata aasin ja nimetä serkun mukaan.

T:ap

Vierailija
11/24 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mun kaikkien serkkujen lasten nimiä edes, joten sama voisi käydä mullekin. Eipä tuolla olisi suurta väliä, kun ei olla tekemisissäkään, varsinkaan niin, että koira olisi mukana. Pitäisin outona jos joku heistä ylipäänsä ottaisi pultit jostain koiran nimestä, vaikka olisivatkin koiravihaajia.

Vierailija
12/24 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasi on ihana eläin. Se on tosi herkkä ja älykäs ja sillä on suuret tunteet, joita se osaa näyttää. Selvästikään et tiedä aaseista mitään.

Vierailija
13/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkälle nimet on yleisesti ihmisten mielestä varattu? Saako työkaveri antaa lapselleen saman nimen? Entäs naapuri? Joku hyvin yleinen toinen/kolmas nimi, esim. Juhani ei varmaan aiheuta niin paljon ärsytystä?

Vierailija
14/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha minä tunnen jotain pöljää iloa kun tulee vastaan joku jolla on sama nimi kuin lapsellani. Ei ole kyllä yhtään eläintä vielä tullut.

Vierailija
15/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mun kaikkien serkkujen lasten nimiä edes, joten sama voisi käydä mullekin. Eipä tuolla olisi suurta väliä, kun ei olla tekemisissäkään, varsinkaan niin, että koira olisi mukana. Pitäisin outona jos joku heistä ylipäänsä ottaisi pultit jostain koiran nimestä, vaikka olisivatkin koiravihaajia.

Samoin, itseasiassa en tiedä edes kaikkien serkkujeni nimiä.

Vierailija
16/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni nimi ei ole mikään ns. "Lemmikkinimi" vaan ihan tavallinen nimi. Mietin, että jos kyseessä olisi ihmislapsi jolle antaisi saman nimen, niin eikö sekin olisi outoa, kuitenkin lähisukulainen kyseessä. Ja sitten vielä, että koira. Olisi ollut muita sopivia nimiä varmasti. No, en nyt loukkaantunut tästä hirveästi, mutta taidan hommata aasin ja nimetä serkun mukaan.

T:ap

Aivan mainio idea! Samallahan nyt kaksi aasia taloudessa menee kuin yksikin, ja teistä on hyvin seuraa toisillenne!

Vierailija
17/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä kaiken maailman Hilikkoja, jotka antaa sukulaislapsen nimen koiralleen. Harvinaisen sellaisen. Ehkäpä Hilikat kertovat siinä riittävästi jotakin itsestään ja heidät voi jättää omaan rauhaansa jatkossa.

Vierailija
18/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ihmiset kuitenkin erottaa ne toisistaan?

Vierailija
19/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän täti on "Miina-Lotta" ja veljeni nimesi koiransa "Miinaksi", tai oikeastaan nimen keksi toisen veljeni silloin 6v tyttö. Ei "Miina"-täti siitä ainakaan pahastunut yhtään.

Vierailija
20/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku antoi koiralleen nimen kuitenkin siitä syystä että pitää siitä niin paljon. Ei sitä pidä loukkauksena ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi