Antaisitko lapsesi mennä merivoimiin?
Onko merellä turvattomampaa armeijassa kuin maavoimissa? Osaa kyllä uida.
Kommentit (17)
*puolisotilaallinen pursiseura
engl. Paramilitary yachting club
En minä asiasta päätä. Mut jos tuo lapsi inttiin menee niin todennäköisesti laivastoon kuten muukin suku (sekä isän että äidin puolelta).
Kysytkö nyt ihan tosissasi tuota? Ei siihen äidiltä lupaa tarvita, aikuinen lapsi tekee itse valintansa.
Vierailija kirjoitti:
En minä asiasta päätä. Mut jos tuo lapsi inttiin menee niin todennäköisesti laivastoon kuten muukin suku (sekä isän että äidin puolelta).
Laivaston varusmiehistä suurempi osa palvelee maavoimien tehtävien kaltaisissa hommissa, eli käytännössä kuivalla maalla.
En anna, käyn ottamassa aseen käsistä.
Minä olin merivoimissa kuorma-auton kuljettajana enkä meinannutkaan hukkua.
Vierailija kirjoitti:
In the navy.
Minä en antaisi pikku palleroni mennä merivoimiin. Kamala ajatus.
.. vaikka onhan tuo uimamaisteri :)
En helvetissä. Tiedän niin järkyttävän äijän jonka kermapersekakara sinne meni, etten päästäisi ikinä omaani lähimaillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko suomessakin merivoimat?!
On todellakin on. Ilmavoimat, maavoimat ja merivoimat.
https://merivoimat.fi/etusivu
Hohhoijaa, meillä on kaikki suvun miehet olleet merivoimissa ja oma poikani oli ihan mamero mutta viihtyi hyvin, vaikka luulin, että tulee maitojunalla takaisin.
Sinne ei kyllä uimataidoton yleensä pääse.
Jos jälkeläisesi on koiras, hänet määrätään hänelle osoitettuun joukko-osastoon.
Siinä vaiheessa kun mennään armeijaan, ollaan täysi-ikäisiä ja päätetään omista asioista.