Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka antaa koiransa nuolla kasvot ja huulet - siihen jää se suhde samantien

Vierailija
30.05.2019 |

Ällötyksen ällötys. Olin naisen kotona, tämän koira pyrki syliin ja nuoli naisen kasvoja, usein myös huulia. Oli vaan pakko lähteä kotiin vaikka nainen olisi selvästi lämpimänä ollut mutta kun ei pysty niin ei pysty. M43

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi koiraihmisiä ovat nämä, jos eivät ole koskaan nähneet murrinsa nuolevan peräreikäänsä tai noukkivan pihalla pökäleitään suuhunsa. Tai sitten heillä on joku fetissi eivätkä näe sitä niin haitallisena, vaikka normijärkisestä aivan yök.

Vierailija
22/28 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä ultimatuumi; kenet haluat nuolijaksi? Voit valita koiran tai minut mutta et molempia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-7793907

Jepjep... Hyi hitto

Vierailija
24/28 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi koiraihmisiä ovat nämä, jos eivät ole koskaan nähneet murrinsa nuolevan peräreikäänsä tai noukkivan pihalla pökäleitään suuhunsa. Tai sitten heillä on joku fetissi eivätkä näe sitä niin haitallisena, vaikka normijärkisestä aivan yök.

Teillä ei ilmeisesti ikinä harrasteta suusexiä? Jos harrastetaan, niin miten te voitte suudella sellaista, joka antaa suusexiä?

En mäkään anna koiran nuoleskella, kun en satu siitä tykkäämään, mutta mikä pakko teidän on pussailla sellaisia koiranomistajia, jotka sellaista antavat tehdä? Luulisin sen välttelyn olevan yksi maailman helpoimmista asioista. Tehkööt itse mitä haluavat, ei kaada mun maailmaani.

Vierailija
25/28 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Pitää tehdä ultimatuumi; kenet haluat nuolijaksi? Voit valita koiran tai minut mutta et molempia. 

Jätän väliin molemmat, kiitos vain, ällöttävät kaksimielisyydet ei himoja herätä.

Vierailija
26/28 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan sama nuoleeko koira vai ei, jos elää koiran kanssa samassa taloudessa on bakteerit joka tapauksessa sekoittuneet. ja antaahan monet vieraan miehenkin nuolla naamansa, kuulemma jotkut antavat miehen nuolla alahuuletkin.

Vierailija
27/28 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, varmaan kaikille parempi niin. Itse olen aina antanut koirien nuolla niin paljon kuin tykkäävät ja myös kaikki miesystäväni (3 kpl) ovat tykänneet siitä että koirat "pussaa" heitä. En kyllä osaa kuvitella että jonkun pöpökammoisen kanssa olisin muutenkaan, kun olen itse monella tapaa aika ronski ihminen.

Vierailija
28/28 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kanssa kerran 1 naisen luona joka antoi koiran nuolla naamaa, mutta vielä pahempi huulia myös ajattelin mielessäni että hyi s aatana

Mitähän kaikkea antoikaan nuolla silloin, kun et ollut katsomassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi