Nainen joka antaa koiransa nuolla kasvot ja huulet - siihen jää se suhde samantien
Ällötyksen ällötys. Olin naisen kotona, tämän koira pyrki syliin ja nuoli naisen kasvoja, usein myös huulia. Oli vaan pakko lähteä kotiin vaikka nainen olisi selvästi lämpimänä ollut mutta kun ei pysty niin ei pysty. M43
Kommentit (28)
Koirien suussa on vähemmän bakteereja kuin ihmisten.
Sinun ikäsi ja naisen ikä oli toki oleellisia tietoja.
Mikä lie tämäkin...
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti nuolettaja, hyi
Vierailija kirjoitti:
Sinun ikäsi ja naisen ikä oli toki oleellisia tietoja.
Mikä lie tämäkin...
On sillä varmaan vähän eroa jos kyse 17 vuotiaasta ymmärtämättömästä tytöstä verrattuna perheenäiti
Tuo on kyllä iso turn off. Taitaa koira nuolla muitakin paikkoja, hyi helvetti. Tämän takia menee aina heti kiinnostus koiran omistaviin sinkkunaisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa koira nuolla muitakin paikkoja, hyi helvetti.
Tullut vähän sama mieleen
Olin kanssa kerran 1 naisen luona joka antoi koiran nuolla naamaa, mutta vielä pahempi huulia myös ajattelin mielessäni että hyi s aatana
Mua kanssa ennen kertakaikkiaan KUVOTTI! Mutta nyt on pakko myötää että meidän vuodenvanhan kultsipojan kanssa kuolataan ihan kunnolla. Hän tajuaa jo kun sanon anna muisku💋👅
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä ne harvalukuiset bakteerit tulevatkaan...
Kasvot ja huulet? Eli kasvot ja ne huulet jotka eivät ole kasvoilla?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä iso turn off. Taitaa koira nuolla muitakin paikkoja, hyi helvetti. Tämän takia menee aina heti kiinnostus koiran omistaviin sinkkunaisiin
Omituisia luulet, mutta oikein hyvä että menetät kiinnostuksesi nopeasti! Ja eikö ole hyvä, että yhteensopimattomuutenne tulee nopeasti ilmi? Sinun siis pitäisi kiittää niitä naisia, jotka ilmaisevat lemmikkinsä olemassaolon heti kättelyssä, ei mene kenelläkään aikaa hukkaan. Et kai sinäkään halua yhteensopimatonta kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Olkoon, silti ällöttävää.
N39
Vierailija kirjoitti:
Juu, voi olla niin, mutta erilaisia bakteereja ne ovat.
Yök! Vaikka pidänkin eläimistä, inhottaisi antaa koiran nuolla naamaa. Koiran suu on likainen. Nuolee takapuoltaan ja syö ties mitä .
Vierailija kirjoitti:
Koira nuolee oman pyllynsä ja myös syö kakkaa.
Mä ottaisin mielummin koiran kuin miehen!
https://fi.newsner.com/uutiset/annatko-koiran-nuolla-kasvojasi-se-mita-…
Koiran suu on puhtaampi kuin ihmisen ja muita terveysmyyttejä
9. Koiran suu on puhtaampi kuin ihmisen
Koiraansa suukottelevat sanovat, ettei harrastus voi vahingoittaa, sillä koiran suussa on bakteereja vähemmän kuin ihmisillä. Tutkijoiden mukaan hauvojaan pussaavien pitäisi olla yhtä varovaisia kuin ihmistenkin kanssa: Koiran ja ihmisen suussa on suunnilleen yhtä paljon bakteereita.
Nainen oli 32 vuotias yhden lapsen äiti. AP