Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rosa Meriläinen Annassa: "Olin seksuaalisesti holtiton"

Vierailija
30.05.2019 |

Kaverinsa sanojen mukaan ei ollut nuorena "tavarastaan tarkka".

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ei osannut suudella, mutta kyllä Rosa innokkaasti suikkareita antoi. Ihan kivat muistot

Vierailija
62/70 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, oikein hyvä tyyppi! Ei kai ne miehetkään ole pitäneet sepalustaan kiinni, niin en minäkään, ja hyvä on ollut nauttia ja oppia elämästä ja seksistä. Olen parempi kuin paskapääpojat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosan nykyolemus ja kauttaaltaan läskikroppa kannattaa tsekata. Vihatut naiset - ohjelmassa oli niin luotaantyöntävä  ulkoisesti ja viimeistään kun avasi suunsa.  

Minkähän näköinen Rosan arvostelija itse on? Ja mitä kriitikon omasta suusta mahtaa tulla - onko asiaa ollenkaan vai pelkää muiden arvostelua ja mollausta? Rosa Meriläisellä on työ kulttuurin parissa, oli kansanedustaja, on kirjailijakin. Silti ei saisi avata suutaan!

Ukkojen suustahan saa tulla vaikka mitä seksististä pskaa ja naisten halveerausta. Sekö on parempi?
Vaikeaa tuntuu olevan sietää ketään, joka ei ole samanlainen kuin itse on - toinen on kenties vielä älykkäämpikin.

Vierailija
64/70 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa Meriläinen on huipputyyppi! Mitä väliä hänen ulkonäöllään on tässä asiassa? Ja hänen seksielonsa ei kuulu sekään kellekkään! 

Hirveitä miehiä täällä.

Huippuna on jo haukkua hänen poikansakin!!! Aivan järkkyä.

Vierailija
65/70 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaunosieluille. Rosa kertoo aika ajoin naturalistisiakin seikkoja seksistä. Mm mainiossa videohaastattelussa, kuinka kundi antoi Rosalle suikkaria. Vastineeksi mies sai lähietäisyydeltä aimo annoksen pempun puhinaa. No, ihan varmasti on miehiä, joille tämä on mitä tervetullein pikantti lisä, eikä tämäkään mies pannut tapahtunutta pahakseen. Kuten on myös miehiä, joilla on naisista idealisoitu ja romanttinen käsitys. Tuosta heidän henkinen tasapainonsa voisi järkkyä.

Vierailija
66/70 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on pönäkkä kuin jauhosäkki.

Vierailija
67/70 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaunosieluille. Rosa kertoo aika ajoin naturalistisiakin seikkoja seksistä. Mm mainiossa videohaastattelussa, kuinka kundi antoi Rosalle suikkaria. Vastineeksi mies sai lähietäisyydeltä aimo annoksen pempun puhinaa. No, ihan varmasti on miehiä, joille tämä on mitä tervetullein pikantti lisä, eikä tämäkään mies pannut tapahtunutta pahakseen. Kuten on myös miehiä, joilla on naisista idealisoitu ja romanttinen käsitys. Tuosta heidän henkinen tasapainonsa voisi järkkyä.

Karkeaa ja rajatonta käytöstä en pitäisi minään erityisenä hyveenä.

Vierailija
68/70 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosan nykyolemus ja kauttaaltaan läskikroppa kannattaa tsekata. Vihatut naiset - ohjelmassa oli niin luotaantyöntävä  ulkoisesti ja viimeistään kun avasi suunsa.  

Minkähän näköinen Rosan arvostelija itse on? Ja mitä kriitikon omasta suusta mahtaa tulla - onko asiaa ollenkaan vai pelkää muiden arvostelua ja mollausta? Rosa Meriläisellä on työ kulttuurin parissa, oli kansanedustaja, on kirjailijakin. Silti ei saisi avata suutaan!

Ukkojen suustahan saa tulla vaikka mitä seksististä pskaa ja naisten halveerausta. Sekö on parempi?
Vaikeaa tuntuu olevan sietää ketään, joka ei ole samanlainen kuin itse on - toinen on kenties vielä älykkäämpikin.

Tietääkö kukaan yhtään kirjaansa?

Vierailija
69/70 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyneen oloinen ihminen ollut aina, sen mitä puheitaan olen julkisuudessa kuullut.

Vähän kuin esiteinipoika joka itsekorostaa koko ajan ilman substanssia.

Vierailija
70/70 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon nyt ei kovin paljon meediota tarvitse. Käytä huumeita, ole vihreissä kannattamassa kaiken maailman seksuaalisia perversioita muka normaalina. 

Mutta mikä ihme siihen Simo Frangeninkin meni, kun hairahtui tuollaiseen hu*raan? Sentään kunnon mies.