Harmittaisiko sinua jos olisit 45v ja sinua luultaisiin kyysikymppiseksi?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin.
Miksi?
Ei haittaisi, en välitä muutenkaan toisten ulkonäkömielipiteistä.
Haittaisi. Koska ei luullut minua 7-kymppiseksi.
Riippuisi varmaan miksi näin luulataisiin. - luulatsiinko siksi, että näytän niin vanhalta vai siksi, että olsin saavuttanut "jo" niin paljon, että "normaalisti" 45 vuotiaat evät olsi näin paljoa saavuttaneet. Vai miksi. - Yleisemmin sanoisin, että jollain lailla ikääntymine on ollut jotenkin vapauttavaa... Olen kai sisimmältäni, jotenkin vanha sielu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin.
Miksi?
Olen ilmeisesti sen verran pinnallinen etten halua näyttää 15 vuotta vanhemmalta. Lisäksi siitä voisi päätellä että on ehkä terveyskin jotenkin rappiolla.
Mua on luultu ulkonäön perusteella 39-vuotiaana eläkeikäiseksi. Kyllä harmitti!
Vierailija kirjoitti:
Riippuisi varmaan miksi näin luulataisiin. - luulatsiinko siksi, että näytän niin vanhalta vai siksi, että olsin saavuttanut "jo" niin paljon, että "normaalisti" 45 vuotiaat evät olsi näin paljoa saavuttaneet. Vai miksi. - Yleisemmin sanoisin, että jollain lailla ikääntymine on ollut jotenkin vapauttavaa... Olen kai sisimmältäni, jotenkin vanha sielu...
Ulkonäön perusteella.
Kyllä. Olen 48v ja luullaan just 40v täyttäneeksi, mieluummin näin päin.
Ei tuon ikäisille naisille ole enää merkitystä mitä joku luulee. Kaikki yli 40 v naiset on kaameita ryppyisiä kalkkunoita ja joka tapauksessa ihmissuhdemielessä käyttökelvottomia. Ei kukaan mies kiinnostu vanhoista akoista.
Kyllä harmittaisi. Onneksi nyt 45-vuotiaan luullaan usein nuoremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Luulataisiin..
Luulatsiin..
Joskus 30 v joka käyttää aineita ja on sekakäyttäjä sekä elää elämää joka kuluttaa voi olla 60 v näköinen. Hyvin hoidettu 50 v voi näyttää ikäistään jopa 20 v nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuon ikäisille naisille ole enää merkitystä mitä joku luulee. Kaikki yli 40 v naiset on kaameita ryppyisiä kalkkunoita ja joka tapauksessa ihmissuhdemielessä käyttökelvottomia. Ei kukaan mies kiinnostu vanhoista akoista.
Ilkeää tekstiä alusta loppuun.
Usein ihmettelen millaiset ihmiset ulostavat tämmöistä.
Tutkimuksissa on havaittu, että ulkonäön arviointi on kronologista ikää tarkempi arvioimaan todellista raihnaisuutta ja mm. kuolinriskiä.
Jos joku "luulee" 45 -vuotiasta kuuskymppiseksi, niin se on ihan puhdasta veetuilua. Se on tarkoitettu loukkaamaan ja kertoo enemmän luulijasta kuin kohteesta
Todellakin.