Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutustumassa vasta yhteen mieheen

Vierailija
30.05.2019 |

ja kaikki muuten tuntuisi toimivan, vaan kun käyn yhdellä seuranhaku-palstalla ( tarkistan onko mies käynyt sivustolla ) - hän käy siellä edelleen päivittäin useita kertoja, tuo kyllä nakertaa luottamusta toiseen ihmiseen.

Tosin itsellä tilauskausi päättyy tänään tuonne sivustolle. Eikä nyt mahista jatkaa kautta tämän enempää. Jääpähän sitten toisen seuraaminen pois. Vaan kyllä se mielessä silti kulkee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/7 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole sopineet tapailevanne vain toisianne, yrittäisin olla huolehtimatta. Vaikeaa se on, mutta toisaalta ei pidä huolestua siitä, jos mies ei heti tapailun alkuvaiheessa vanno rakkautta. Jos olette tavanneet vasta muutamia kertoja, en ottaisi asiaa miehen kanssa puheeksi. Tapailuvaiheessa on tarkoitus opetella tuntemaan toista jotta sitten jonkin ajan kuluttua tietää, haluaako hänen kanssaan suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesta vastauksestasi!!

Se tässä vain on, että hieman tullut jo tunteita miestä kohtaan. Mutta pidettävä mielessä, että mies tuolla sivustolla käy edelleen. Ei pidä liikaa lähteä tunteisiin mukaan. Suhtautua häneen neutraalisti.

Kyllä tietysti sitäkin pohtii tässä, että mahtaako hän kirjoitella ja / tai tapailla muitakin naisia, kuin minua? Eihän tuotakaan voi hältä ikänä kysyä.

Se myös jonkin verran pisteitä miehen kohdalla laski, kun ekan kerran tavattiin, niin mies kysyy, olenko kauan ollut tuolla seuranhaku-sivustolla ja olenko muilla tuon tyyppisillä sivuilla mukana? Sanoin, etten nyt kovin kauaa ja muualla en ole. Kysyin mieheltä, että oletko muilla sivuilla? Hän sanoi olevansa kolmella eri sivustolla. Niin kyllä tuo aika lailla hämmensi mieltäni.

Vierailija
4/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu kaksi tapailujuttua ja molemmat on ollu tällaisia, jotka tosi pitkään deittaillu ja sen sitten huomasi kyllä. Ei jotenkin sellaista syvällistä kiinnostusta enää löydy ja mulla jäi molemmista ontto olo eikä jutut edenny mihinkään... Mutta molemmissa tapauksissa tuntui, että olin vain yksi monista ja näin olinkin. Jutut vain kuivui kasaan, en osannut enää oikein olla ja miehiltä katosi se alkuinnostus... Nyt en oo deittaillu, kun en vaan osaa tarpeeksi kevyesti suhtautua ja mua vaivaa, että tapaillaan monia yhtä aikaa jne. Ja mitä innostuneempi mies alussa on, sitä varmemmin se innostus lopahtaa yhtä nopsaan. Toki voihan sitä tosirakkaudenkin löytää, mutta juuri nyt en vaan jaksa tuota säätöä..

Vierailija
5/7 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käyt itse siellä sivustolla, koska__________________________?

Vierailija
6/7 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi että käyn tarkistamassa onko tuo mies sivustolla käynyt? Edelleen käy. Noh' kattoo mitä tästäkin tulee?

Vierailija
7/7 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

kannattaa olla varovainen.

Vuosia sitten olin itsekin yhdellä palstalla ja tapasin ja seurustelinkin jonkin aikaa yhden miehen kanssa. Olen aivan luotettavaa tyyppiä, yhden miehen nainen. Mutta alussa kaikki oli vähän epävarmaa ja mies antoi ristiriitaisia signaaleja. Olin oikeassa niiden suhteen, ei se sitten pitempään sujunutkaan, mutta syy on lähinnä siinä, että emme vain sopineet yhteen.

Mutta sen halusin kertoa, että alkuun kävin itsekin vielä sillä palstalla, en tosin kovin kauaa. Olin ehtinyt jotenkin "tutustua" joihkin miehiin siellä, jonkun tavannutkin, mutta ei tullut heti matchia. Kirjoittelimme kuitenkin palstalla silloin tällöin muuten vaan.

Kaksi tällaista miestä on minulla edelleen vuosien jälkeen ystävinä! Se seurustelusuhde kesti alle vuoden ja siitä lähtien olen ollut sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi