Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon lyhyt ja pienituloinen mies, mutta koskaan ei ole ollut vaikeuksia löytää tyttöystävää. Oonko joku poikkeustapaus?

Vierailija
30.05.2019 |

Palstallahan yleisesti lyhyyttä ja pienituloisuutta pidetään miehen pahimpina turn-offeina. Itselläni mittaa löytyy huimat 167 cm, ikää 23v ja verojen jälkeen käteen jää n. 1600 €, eli palstan mukaan minun pitäisi olla sitä kaikkein kelvottominta ainesta. Silti ei ole koskaan ollut naisista pulaa. Hämmentävää :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisuus ja sosiaaliset taidot riittävät. Palstaulisijat ovatkin varmaan lihavia tai luikkuja aspergereita.

Vierailija
22/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitten monestikin seurustellut ja miksi naiset ovat jättäneet sinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei yllätä. Monessa yleisen käsityksen mukaan epätäydellisessä miehessä on paljon enemmän sitä jotain kuin täydellisissä. Ihanin mies jonka minä olen ikinä tavannut oli suunnilleen sinun pituinen ja hoikka enkä tuloista tiedä. Vaikka olisi ollut työtön, olisi kelvannut silti :)

Älä valehtele nainen!!

Ei kuulu tapoihin, totta joka sana.

Vierailija
24/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitten monestikin seurustellut ja miksi naiset ovat jättäneet sinut?

Yksi kolmen vuoden suhde ja yksi puolitoistavuotinen juttu takana. Molemmat päättyivät omasta aloitteesta, eli kertaakaan en ole tullut jätetyksi. Tällä hetkellä tapailuvaihe menossa :D

AP

Vierailija
25/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienet sellainen kiva ja hauska mies. Olen kuullut heistä tarinoita, en ole vielä kohdannut yhtäkään lajin edustajaa omasta ikäluokastani. Kaikki kohtaamani tapaukset ovat yleensä minua 10 vuotta vanhempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi