Oon lyhyt ja pienituloinen mies, mutta koskaan ei ole ollut vaikeuksia löytää tyttöystävää. Oonko joku poikkeustapaus?
Palstallahan yleisesti lyhyyttä ja pienituloisuutta pidetään miehen pahimpina turn-offeina. Itselläni mittaa löytyy huimat 167 cm, ikää 23v ja verojen jälkeen käteen jää n. 1600 €, eli palstan mukaan minun pitäisi olla sitä kaikkein kelvottominta ainesta. Silti ei ole koskaan ollut naisista pulaa. Hämmentävää :D
Kommentit (25)
Oletko sitten monestikin seurustellut ja miksi naiset ovat jättäneet sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei yllätä. Monessa yleisen käsityksen mukaan epätäydellisessä miehessä on paljon enemmän sitä jotain kuin täydellisissä. Ihanin mies jonka minä olen ikinä tavannut oli suunnilleen sinun pituinen ja hoikka enkä tuloista tiedä. Vaikka olisi ollut työtön, olisi kelvannut silti :)
Älä valehtele nainen!!
Ei kuulu tapoihin, totta joka sana.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitten monestikin seurustellut ja miksi naiset ovat jättäneet sinut?
Yksi kolmen vuoden suhde ja yksi puolitoistavuotinen juttu takana. Molemmat päättyivät omasta aloitteesta, eli kertaakaan en ole tullut jätetyksi. Tällä hetkellä tapailuvaihe menossa :D
AP
Lienet sellainen kiva ja hauska mies. Olen kuullut heistä tarinoita, en ole vielä kohdannut yhtäkään lajin edustajaa omasta ikäluokastani. Kaikki kohtaamani tapaukset ovat yleensä minua 10 vuotta vanhempia.
Urheilullisuus ja sosiaaliset taidot riittävät. Palstaulisijat ovatkin varmaan lihavia tai luikkuja aspergereita.