Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei 38 ballerinat sovi enää jalkaan?

Vierailija
30.05.2019 |

Ennen meni 37 ja nyt ei enää 38: kaan mahdu. Onko minulle unohdettu kertoa jotain.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten jalka vaan kasvaa ja leviää. Tai sit riippuu kengästä. Mulla ennen koko 38, jotkut kengät mahtuu, mut nyt on pakko ostaa uusia kenkiä 39 tai 40.

Vierailija
2/9 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskimoiden vajaatoimintaa, turvotusta? Itsellä oli parissakymmenissä 36-37, nyt ostan yleensä 39 ja harvoin edes 38.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmiten jalka vaan kasvaa ja leviää. Tai sit riippuu kengästä. Mulla ennen koko 38, jotkut kengät mahtuu, mut nyt on pakko ostaa uusia kenkiä 39 tai 40.

Ai kauhea, sekö kasvaa vielä.

Vierailija
4/9 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kovakärkisiä balettitossuja pinon ja nyt mahtuu enää vain yhdet niistä jalkaan :(

Vierailija
5/9 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 on ballerinan eläkeikä

Vierailija
6/9 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko raskaana tai onko sinulla lapsia? Raskauden aikana jalan koko suurenee ja usein muuttuu pysyvästi vähän isommaksi. Huomattava painonnousu voi varmaan vaikuttaa myös niin, että jalka joutuu leviämään enemmän painon alla (ok, tämän vedin hatusta mutta voi pitää paikkansakin). Ja onhan eri merkeillä toki vähän erilaiset mitoituksetkin, mullakin kenkiä 39-41.

Vierailija
7/9 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Hennesistä koon 38 ballerinat keväällä ja ne ei tosiaan mahtuneet. Kokoni on tasan sen 38 ollut aina.

Vierailija
8/9 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhea, sekö kasvaa vielä.

Ei se jalka tavallaan kasva vaan kun jalkaholvi iän, raskauden tai ylipainon

vuoksi laskeutuu, pitenee tietysti jalkapohjan mittasuhde. Kengänkoossa on aina 1/2 cm ero seuraavaan kokoon.

Minulla jopa kynnen pituus tuntuu kengässä eli pitää olla jatkuvasti kynsiä leikkaamassa.

Vierailija
9/9 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapa vain ! Alle 20v 38-39, kolmenkympin korvilla 40-41, raskaus ja vau 42-43 tuolla on menty nyt yli 30 vuotta ja kenkien löytäminen ihan yhtä h*lvettiä kuin 30 vuotta sitten, olisi luullut maailman muuttuneen kun ihmisetkin pidempiä, mutta ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi