Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmentävä Tinder- kokemus

AP
30.05.2019 |

Räpelsin puhelinta samalla kun katsoin elokuvaa ja tulin tykänneeksi tyypistä vahingossa.

Hän laittoi viestiä ja alkoi samantien vonkaamaan tapaamista.

Olin kovassa flunssassa ja sanoin etten tapaa kerään ennenkuin paranen. Ja heitin läpällä et sitten täytyy ottaa vuoronumero, (kun on peruuntuneita tapaamisia jo ennestään, ei Tinderistä.)

Hänpä sitten raivostui suunnattomasti!

Meni heti henkilökohtaisuuksiin. Sekä syytti sarjadeittailusta?!

Hämmentävää, valitettavasti hän ehti poistaa minut ennenkuin sain kysyttyä että mitä ihmettä hän oikein ajatteli.

Ensinnäkin miksi pyytää ulos ihmistä, jonka ominaisuuksista ei pidä?

Toisekseen eikö Tinder nimenomaan ole deittailusovellus, en kai minä nyt heti sitoudu samantien kun joku sanoo mulle netissä moikka?

Jotenkin ymmärtäisin jos olisi edeltänyt jokin pitkä ja syvällinen viestienvaihto edes, mutta hän tosiaan sanoi lähinnä moikka.

Millainen tyyppi suuttuu tuolla tavalla tuntemattomalle ihmisille omasta oletuksestaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siis poisti sinut. Mikä tässä oli kilometrin vuodatuksen arvoista?

Ja millainen ihminen ei osaa keskittyä edes siihen elokuvan katsomiseen, vaan räplää tinderiä samalla omaa itsetuntoaan nostaakseen? 

Vierailija
2/8 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittymishäiriön vuoksi räpelsin, ei liity itsetuntooni mitenkään.

Ihmetyttää luuleeko miehet tosiaan et sanomalla moikka naisen pitäisi heti sitoutua tapaamaan vain häntä. Eihän tuossa oltu vielä edes juteltu, saati sitten tavattu.

Kai miehetkin tapaa monia naisia, eihän sitä nyt voi tollei sikaa ostaa säkissä?

Olen uusi Tinderissä, tämä oli eka huono kokemus, pari hyvää on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä on paljon.

Vierailija
4/8 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille pitää heti alkumetreillä uskotella että hän on ainut mies jota olet koskaan tavannut, heidän hauras itsetuntonsa ei kestä jos sanot ääneen totuuden.

Vierailija
5/8 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei ole deittailusovellus, vaan panosovellus. Naiset uskottelevat itselleen muuta. 

Vierailija
6/8 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä pelkäsin.

Vierailija
7/8 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ei ole deittailusovellus, vaan panosovellus. Naiset uskottelevat itselleen muuta. 

No kyllä itse olen ihan vaan deittaillut, enkä ole pannut ketään.

Vierailija
8/8 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on juttelusovellus jossa voi helposti jauhaa sontaa tuntemattomien kanssa. Ei panosovellus vaikka miehet niin haluaa uskotella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi