Miksi naisten pitäisi äänestää naisia?
Jos miehenä äänestän naista niin teenkö väärin? Tai jos nainen äänestää miestä, tekeekö hän väärin? Perusteluja?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
On väärin, koska käynnissä on hiljainen sukupuoltenvälinen sota. Kaikkialla vaivihkaa usutetaan sukupuolet toisiaan vastaan.
Feministit aloittivat tämän sukupuolten välisen sodan jo 1990-luvulla "tulta munille"-kampanjoinnillaan.
Jos miehenä äänestän Laura Huhtasaarta, niin millä tavalla tämä on vastoin etuani?
En minä ainakaan äänestä ketään sukupuolen perusteella vaan kykyjen ja näyttöjen, aikaansaamisten vuoksi. Ja persoonan. On olemassa naisia kuin miehiäkin, jotka on tyhmiä, saamattomia ja muuten vain vastenmielisiä, joten eivät saa ääntäni. Äänestän naista jos hän on parempi tai yhtä hyvä kuin mies. Miehet on kuitenkin saaneet aika paljon helpolla anteeksi, vai minkä takia suurimmat törpöt ovat miehiä eduskunnassa?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan äänestä ketään sukupuolen perusteella vaan kykyjen ja näyttöjen, aikaansaamisten vuoksi. Ja persoonan. On olemassa naisia kuin miehiäkin, jotka on tyhmiä, saamattomia ja muuten vain vastenmielisiä, joten eivät saa ääntäni. Äänestän naista jos hän on parempi tai yhtä hyvä kuin mies. Miehet on kuitenkin saaneet aika paljon helpolla anteeksi, vai minkä takia suurimmat törpöt ovat miehiä eduskunnassa?
Naisten törttöilystä on tapana vaieta, ja naisten törttöily on sosiaalisesti hyväksyttyä, siksi suurimmat törpöt vaikuttavat näennäisesti olevan miehiä.
Koska vaan sillä saadaan muutos. Miesten euro 80 senttiä niin sit se on hyvä. Mut huhtasaarta ei äänestetä.
Voi ei, en tiennyt tuota ja äänestin miestä eu-vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Koska vaan sillä saadaan muutos. Miesten euro 80 senttiä niin sit se on hyvä. Mut huhtasaarta ei äänestetä.
Miksi Huhtasaarta ei äänestetä? Jos Huhtasaari rikkoo lasikaton, niin eikö hän kuitenkin ole nainen joka rikkoo lasikaton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten törttöilystä on tapana vaieta, ja naisten törttöily on sosiaalisesti hyväksyttyä, siksi suurimmat törpöt vaikuttavat näennäisesti olevan miehiä.
Kuka naiskansanedustaja on heilunut eduskunnassa humalassa ja käynyt käsiksi mieskansanedustajaan? Aika erikoista, josta tuosta ei ole julkisuudessa kerrottu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Huhtasaarta ei äänestetä? Jos Huhtasaari rikkoo lasikaton, niin eikö hän kuitenkin ole nainen joka rikkoo lasikaton?
Riittää, kun kuuntelee sen naisen puhetta viisi minuuttia. Sieltä ei löydy mitään asiaa vaan ne on ulkoa opeteltuja yksittäisiä lauseita.
N29 kirjoitti:
Voi ei, en tiennyt tuota ja äänestin miestä eu-vaaleissa.
Älä tee enää samaa virhettä uudestaan. Naisten nimet erottaa ja voi varmaan kysyä kanssa
Mä olen äänestänyt nyt viime vaaleissa
Kunnallisvaalit: mies
Eduskuntavaalit: nainen
Europarlamenttivaalit: mies
Nainen oli näistä ainoa joka ei päässyt läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää siinä on että rikkoo? sitä paitsi se on muutenkin vastenmielinen ja mä en oo rasisti yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka naiskansanedustaja on heilunut eduskunnassa humalassa ja käynyt käsiksi mieskansanedustajaan? Aika erikoista, josta tuosta ei ole julkisuudessa kerrottu mitään.
Naisilla on tapana kutsua muita ihmisroskaksi ja imeä vapoissa kituvien vanhusten hoitoon tarkoitetut rahat liiveihinsä, siinä sulle törppöilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää siinä on että rikkoo? sitä paitsi se on muutenkin vastenmielinen ja mä en oo rasisti yhtään
Saako nainen rikkoa lasikaton ainoastaan jos on oikeaa mieltä oleva nainen?
En ole ikinä äänestänyt naista, enkä tod.näk. äänestä tulevaisuudessakaan ja yksi suurin tekijä tuossa on tuo "äänestä naista" kampanja, joka on kuvottava.
N36
On väärin, koska käynnissä on hiljainen sukupuoltenvälinen sota. Kaikkialla vaivihkaa usutetaan sukupuolet toisiaan vastaan.