Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koirista huolehditaan enemmän kuin lapsista?

Vierailija
30.05.2019 |

Koirat saavat nyky-Suomessa enemmän sympatiaa kuin lapset. Kuinka tähän on päädytty?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
2/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että samat ihmiset huolehtivat enemmän koiristaan kuin lapsistaan?

Luulisin, että se menee niin, että jotkut ihmiset näyttävät huolehtivan koiristaan paremmin kuin jotkut toiset lapsistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo totta: näet naisen ja lapsen - ei reaktiota, näet naisen ja koiranpennun - varmasti reagoin: Hymyilen jne. Lisäksi jos esim. kesäterassilla on koira, voin seurata sen touhuja. Jos kesäterassilla on vanhemmat lapsineen, EN pysähdy ko. terassille. Olen juurikin sitä ikäluokkaa, joka on innoissaan esim. lapsivapaista hotelleista, matkoista yms. mutta KOIRAT EIVÄT KYLLÄ haittaa...

Vierailija
4/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä sanoisi noinkaan. Riippuu tilanteesta. Itselläni on sekä koiria että lapsia ja kumpienkin kanssa liikkuessa aina joku mulkoilee. Jotkut ihmiset inhoavat lapsia, toiset koiria, jotkut molempia ja osa antaa inhonsa näkyäkin.

Vierailija
5/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu juttu, että ilmaiseksi saadusta ei välitetä niin paljon kuin sellaisesta, josta on joutunut maksamaan rahaa.

Vierailija
6/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtiminen ja sympatia ovat aivan eri asioita

Vierailija
7/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo totta: näet naisen ja lapsen - ei reaktiota, näet naisen ja koiranpennun - varmasti reagoin: Hymyilen jne. Lisäksi jos esim. kesäterassilla on koira, voin seurata sen touhuja. Jos kesäterassilla on vanhemmat lapsineen, EN pysähdy ko. terassille. Olen juurikin sitä ikäluokkaa, joka on innoissaan esim. lapsivapaista hotelleista, matkoista yms. mutta KOIRAT EIVÄT KYLLÄ haittaa...

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
8/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä koirat on yksinkertaisesti paljon suloisempia kuin lapset. Koirat on myös aitoja, rehellisiä ja yleensä hyväntahtoisia olentoja.

Lapsista en tykkää yhtään.. en yhtään.

Vierailija
9/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykylapsilla ei ole mitään käytöstapoja, ovat rasittavia.

Vierailija
10/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ainakin johtuu varmasti siitä, että rakastan koiria, mutta en välitä lapsista ollenkaan.

Koiranpentu on paljon suloisempi kuin vauva. Itse asiassa vauvat ei mielestäni ole ollenkaan suloisia.

Miksi tämä on ap sinulle joku ongelma?

Vierailija
11/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei vaan tykkää lapsista, toiset ei tykkää koirista. Voi voi.

Vierailija
12/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä sanoisi noinkaan. Riippuu tilanteesta. Itselläni on sekä koiria että lapsia ja kumpienkin kanssa liikkuessa aina joku mulkoilee. Jotkut ihmiset inhoavat lapsia, toiset koiria, jotkut molempia ja osa antaa inhonsa näkyäkin.

Joku katsoo teitä hymyilemättä niin tulkitset sen "mulkoiluksi" tai "inhoksi" jotain eläintä tai lasta kohtaan.

Itse olen ainakin joskus pahalla tuulella, ettei vain kertakaikkiaan kestä ihmisiä, en saa silloin edes tekohymyä aikaan, ei tarkoita että inhoaisin koiria tai lapsia. Yleensä olen erittäin herkästi hymyilevä ihminen, mutta ymmärrän ettei kaikki ihmiset sellaisia ole, enkä osaa ottaa hymyttömyyttä henkilökohtaisena loukkauksena.

Vierailija
13/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla ainakin johtuu varmasti siitä, että rakastan koiria, mutta en välitä lapsista ollenkaan.

Koiranpentu on paljon suloisempi kuin vauva. Itse asiassa vauvat ei mielestäni ole ollenkaan suloisia.

Suomen ja ihmiskunnan tulevaisuutta ei voi rakentaa koirien varaan. Ymmärrät varmaan itsekin.

Vierailija
14/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä ja minun pientä koiraani jää ihan valehtelematta ihailemaan todella moni vastaantulija. Siis todella moni.. juuri kun yksi ihailija on jatkanut matkaansa, seuraava on jo tulossa.

Tottakai tykkään tuollaisista mukavista koiraihmisistä :)

Vierailija
15/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivatko lapset ennen parempikäytöksisiä?

Vierailija
16/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen ja ihmiskunnan tulevaisuutta ei voi rakentaa koirien varaan. Ymmärrät varmaan itsekin.

Jos rehellisiä ollaan, minua ei ihmiskunnan tulevaisuus niinkään kiinnosta vaan enemmän maapallon, luonnon ja muiden eläimien tulevaisuus. Ihminen on tehnyt täällä niin paljon pahaa ja tuhoa, että ihan sama mitä ihmiskunnalle tulevaisuudessa joskus käy.

Vierailija
17/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsista pitäisi pitää edes yhtä paljon kuin koirista? Koirat ovat paljon ystävällisempiä ja kauniimpia kuin lapset ja tuottavat muille ihmisille enemmän iloa. Lapset lähinnä vanhemmilleen.

Vierailija
18/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska koirat ovat kivempia. Aijon kyllä ottaa koiria, mutta en tehdä lapsia -N26

Vierailija
19/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ajattelin elää elämäni ihan omien arvojeni ja halujeni mukaan.

T: eri

Vierailija
20/41 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivatko lapset ennen parempikäytöksisiä?

Kyllä olivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme