Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettajalle lahjaksiko jotakin?

Vierailija
29.05.2019 |

Kuuluuko tyyliisi antaa lapsesi opettajille lahjoja?

Mitä?

Miksi?

Miksei?

Opettajalle lahjaksiko jotakin?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä antaa. Lahja on aina kiva, kaunis ajatus. Maut ei ehkä kohtaa, mutta lahjan voi antaa eteenpäin. Itse saan silloin tällöin lahjoja ja täytyy sanoa, etten ole koskaan tykännyt huonoa. Joku on sasttanut mennä roskiin, joku kiertoon, mutta koskaan en ole haukkunut edes mielessä antajaa. Hän on itse pitänyt lahjaa hyvänä ja halunnut antaa.

En itse pakolla lahjo opettajia. Minulla on kolme lasta. Kahden ope on surkea eikä saa mitään. Ei tykkää lapset eikä aikuiset. Yhdestä tykkää lapsi sekä aikuiset ja hän saa lahjan. Eli aitoa antamisen halua.

Meillä sama ajatus ja tilanne. Toisen opettaja oli muistamisen ansainnut ja hänelle vietiin lahja. Hänelle vietiin myös jouluna.

Toisen opettaja, ei todellakaan ole ammattilisuudellaan vakuuttanut vuoden aikana. Häntä ei muistettu myöskään jouluna. Meillä lapset itse saavat päättää, haluavatko muistaa opettajaa. Lahjan antamisessa, pitää olla sitä jotain mistä kiittää ja myös antamisen iloa.

Vierailija
22/22 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistettiin ihania luokanopettajia. olisin muistanut myös kielen aineopettajaa mutta hän kiusaa oppilaita myös minun lastani joten en sitten muistanut häntä. yhtä pienempien luokkien yhteistä kouluavustajaa kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla