Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko de Wit supon agentti

Varissuon Varaani
29.05.2019 |

Yllättävän vähällä pääsee sikailuistaan ja muista tempauksistaan. Paljon vähemmästäkin on jaettu tuomioita ja ovelasti onnistuu hajottaa isänmaallisten yhteistä rintamaa.

Kerro omat kokemuksesi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

realisti46 kirjoitti:

Hyvin tosiaan ainakin pilaa "kansallismielisten" mainetta.

Mutta ikävä kyllä, pilaa myös meidän tavisten mainetta, jotka islamia vastustamme.

Sateenkaarilipun heiluttajat väittävät jokaista maecon kaltaiseksi "äärioikeistolaiseksi" joka sanoo totuuden islamista.

Että hyvin kyllä marco trollaa ja pelaa islamin pussiin.

Niin, mikäs se sun totuutesi on islamista?

Aattelin vaan, kun meillä oikeilla taviksilla ei ole vastustaa kenekään uskontoja, siis lähtökohtaisesti.

Se mitä se on. Minä en lue tietojani mv-lehdestä enkä marco de witin vaalimainoksista, vaan ex-muslimeilta ja islamin parissa eläneiltä jotka tietävät mitä se on.

Myös moni dokumentti on avannut silmät.

Kyllä tavikseista enemmistö vastustaa islamia. Kukaan ei vain uskalla sitä ääneen sanoa, koska ei halua leimautua näihin marcoihin ja huhtasaariin.

No ei se ihan noin mene. Luultavasti useimmat meistä ja muslimeista kun vastustaa radikaalia, ääri-islamia. Mutta ei vain sitä, eikä koko uskontoa tai varsinkaan sen maltillisia edustajia.

Yhden kyselytutkimuksen mukaan kaksi kolmasosaa Euroopan marokkolaisista ja turkkilaisista muslimeista kannattaa sharia-lakia, ja olen nähnyt sellaisen luvun, että Britannian muslimeista 40% kannattaisi sitä.

Vierailija
22/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt taas ihme jankaamista asian vierestä! Oliko täällä ketään joka tietäisi tarkemmin Marco de Witin ja SUPOn yhteistyöstä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

realisti46 kirjoitti:

Mutta ikävä kyllä, pilaa myös meidän tavisten mainetta, jotka islamia vastustamme.

Sateenkaarilipun heiluttajat väittävät jokaista maecon kaltaiseksi "äärioikeistolaiseksi" joka sanoo totuuden islamista.

Aattelin vaan, kun meillä oikeilla taviksilla ei ole vastustaa kenekään uskontoja, siis lähtökohtaisesti.

Se mitä se on. Minä en lue tietojani mv-lehdestä enkä marco de witin vaalimainoksista, vaan ex-muslimeilta ja islamin parissa eläneiltä jotka tietävät mitä se on.

Kyllä tavikseista enemmistö vastustaa islamia. Kukaan ei vain uskalla sitä ääneen sanoa, koska ei halua leimautua näihin marcoihin ja huhtasaariin.

No ei se ihan noin mene. Luultavasti useimmat meistä ja muslimeista kun vastustaa radikaalia, ääri-islamia. Mutta ei vain sitä, eikä koko uskontoa tai varsinkaan sen maltillisia edustajia.

Yhden kyselytutkimuksen mukaan kaksi kolmasosaa Euroopan marokkolaisista ja turkkilaisista muslimeista kannattaa sharia-lakia, ja olen nähnyt sellaisen luvun, että Britannian muslimeista 40% kannattaisi sitä.

Minä olen nähnyt internetissä tutkimuksen missä 4/7 kaltaisistasi sössöttäjistä kirjoittaa näitä kommentteja katupora takapuolessa... voinen todistaa väitteeni heti todeksi kun löytyy linkki.

Vierailija
24/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

realisti46 kirjoitti:

Islam ei ole vain uskonto, vaan myös imperialistinen poliittinen ideologia.

HöpöHöpö. Jos sinulla on fantasiasi/ harhasi ei se tarkoita että se olisi välttämättä totta?

Islam on aina pyrkinyt laajentumaan myös Eurooppaan päin, ja kun islamista tulee maan valtauskonto, niin se tulee aina erottamattomaksi osaksi valtiovaltaa. Siinä on vain aste-eroja, kuinka tiukasti islamilaista lakia sovelletaan lainsäädännössä ja yhteiskuntapolitiikassa eri muslimimaissa. Laajentuminen on kiinteä osa islamia ja pohjautuu koraanin käskyihin, ja islamin näkökulmasta rauha vallitsee vasta sitten, kun koko maailma on käännytetty islaminuskoon.

Vierailija
25/25 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

realisti46 kirjoitti:

Minä olen nähnyt internetissä tutkimuksen missä 4/7 kaltaisistasi sössöttäjistä kirjoittaa näitä kommentteja katupora takapuolessa... voinen todistaa väitteeni heti todeksi kun löytyy linkki.

Kyselytutkimuksen teki 2013 WZB Berlin Social Science Centre ja tuolla on siitä tiivistelmä:

https://dispatchint.com/1155/de-flesta-europeiska-muslimer-vill-ha-shar…

https://en.wikipedia.org/wiki/WZB_Berlin_Social_Science_Center

Itävallassa jopa 73% marokkolaisista ja turkkilaisista mus_limeista kannatti tuolloin shariaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi