Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isot ruokakaupat ahdistavat minua

Vierailija
29.05.2019 |

Etenkin Prisma. Citymarket on vähän helpompi, mutta jotenkin hankala sekin. Tuntee vaan sen ajan hengen tehokkuuden läsnäolon, että tässä ollaan kuin siat karsinassa hakemassa ruokaa, kuin yhteiskunnan silmät vahtisivat siellä jättihallissa tätä rutiininomaista suoritusta. S-Market on jotenkin tunkkainen ja ilkeä. Ainoastaan läheisessä K-Marketissa viihdyn hyvin, siellä saa tehdä ostokset rauhassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toisin päin. Ahdistun pienessä marketissa. En tiedä miksi, jotenkin on ahdasta.

Käyn lähes pelkästään Prismassa, cittarissa ja erityisesti Lidlissä, se on ehkä paras.

Onneksi meillä on valinnan varaa.

Vierailija
2/4 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, et ole yksin. En osta koskaan ruokaa Citymarket tai Prisma koon kaupoista. Ruoka on harrastukseni ja työni, käyn ruokakaupassa paljon ja ostan paljon. Peruskama aina Lidlistä josta löytää heti kaiken ja täydennykset kauppahalli, k-super ja S-market.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toisin päin. Ahdistun pienessä marketissa. En tiedä miksi, jotenkin on ahdasta.

Käyn lähes pelkästään Prismassa, cittarissa ja erityisesti Lidlissä, se on ehkä paras.

Onneksi meillä on valinnan varaa.

En ole ajatellut että se voisi olla myös näin päin.

Vierailija
4/4 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä ahdistuksen määrää täällä!

Älkää siis menkö niihin kauppoihin joissa ahdistaa, pysykää kaukana niistä.

Menkää kauppoihin, joissa ei ahdista. Niin yksinkertaista se on.

Onko Suomessa tosiaan näin paljon ahdistuneita ihmisiä, eikö ole enää ketään, jota ei ahdistaisi?