Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK tekniikan ja liikenteen alan pääsykoe 2019

Vierailija
29.05.2019 |

Oliko kukaan tänään tekemässä koetta? Miltä vaikutti?

Mielestäni koe oli helpompi kuin viime vuonna ja laskeskelin saaneeni noin 30 pistettä. Jos pääsyrajat pysyvät samoina, niin pääsen heittämällä sisään. Mietin vaan, että oliko koe niin helppo, että rajat nousevat ihan kamalasti.

Tuolta löytyvät jo tämän päivän kysymykset ja oikeat vastaukset:

https://www.metropolia.fi/haku/nain-haet/tekniikan-vanhoja-valintakoete…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?

Vierailija
2/8 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni myös helpompi, kuin parin aiemman vuoden kokeet. Itse olen siis ekan vuoden tutainssi. Todnäk rajat nousee vähän, en usko kuitenkaan että mitään älyttömästi. Ihan mielenkiinnosta, mille insinöörilinjalle hait?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni myös helpompi, kuin parin aiemman vuoden kokeet. Itse olen siis ekan vuoden tutainssi. Todnäk rajat nousee vähän, en usko kuitenkaan että mitään älyttömästi. Ihan mielenkiinnosta, mille insinöörilinjalle hait?

Hain sähkö- ja automaatiotekniikkaan. Hain jo viime vuonna, mutta silloin jäin varasijoille ja toivon, että tänä vuonna on parempi tuuri.

ap

Vierailija
4/8 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain sähkö- ja automaatiotekniikkaan. Hain jo viime vuonna, mutta silloin jäin varasijoille ja toivon, että tänä vuonna on parempi tuuri.

ap

Noni tsemppiä eiköhän nyt tärppää! Itse menin sisään avoimen väylän kautta. Sohelsin ja hain moneen eri paikkaan, enkä lukenut kunnolla oikein mihinkään. Onneksi sitten välähti, että tänne haluan oikeasti ja valintaa ei ole tarvinnut katua👍

Vierailija
5/8 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Noni tsemppiä eiköhän nyt tärppää! Itse menin sisään avoimen väylän kautta. Sohelsin ja hain moneen eri paikkaan, enkä lukenut kunnolla oikein mihinkään. Onneksi sitten välähti, että tänne haluan oikeasti ja valintaa ei ole tarvinnut katua👍

Kiitos! Itse kuulin väyläopinnoista vasta vuoden vaihteessa, jolloin niihin oli liian myöhäistä osallistua. Mutta jos ei vieläkään opiskelunakki napsahda, niin kokeilen kyllä niitä väyläopintoja.

ap

Vierailija
6/8 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiitos! Itse kuulin väyläopinnoista vasta vuoden vaihteessa, jolloin niihin oli liian myöhäistä osallistua. Mutta jos ei vieläkään opiskelunakki napsahda, niin kokeilen kyllä niitä väyläopintoja.

ap

Jes, sitä kautta sitten viimeistään!

Vierailija
7/8 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ja ehkä jtn 30 pistettä tulee, +-5pt. Lukiosta 20 vuotta aikaa. Kohta siis (toivon mukaan) opiskelijaksi taas. Alle kouluikästen lasten äitinä arjen sujuminen jännittää. Ja miten pysyy pää kasassa...

Vierailija
8/8 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan poskettoman helppoja tehtäviä. Tuollaisia ei näy edes lukion kurssikokeissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme