Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olisi maailma, jossa kaikki huumeet olisi laillistettu?

Vierailija
29.05.2019 |

Loppuisiko kartellien toiminta? Vähenisikö rikollisuus?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet, varsinkin piri, olisi kyllä laillisena jotenkin meh. Käyttäysin varmaan siltikin, mutta kyllä niistä jotain poistuisi laillistumisen myötä.

Vierailija
42/45 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eliniänodote laskisi hurjasti, koska LSD aiheuttaisi sen verran paljon iloa, että porukkaa hyppisi parvekkeilta ja silloilta ja ajelisi päin rekkoja.

Puhumattakaan niistä, jotka luulisi itseään appelsiineiksi ja alkaisivat kuorimaan itseään :,(

Noi kuorimisjutut ovat kyllä sinällänsä todellisia ilmiöitä, vaikka eivät johdu LDS:tä eikä siitäkään, että joku luulee itseään appelsiiniksi. Useimmiten ne ovat seurausta liian kauan jatkuneesta piriputkesta, jolloin ei nukuta lainkaan tai sitten hyvin vähän.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Formikaatio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmishenki olisi yhden päiväannoksen hintainen.

Mitä ihmettä tää tarkoittaa :D

Vierailija
44/45 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkareilla olisi matalampi kynnys hakea apua, kun sinua ei tuomittaisi rikolliseksi.

Vierailija
45/45 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt huumeita liki 20 vuotta. Ihmisillä on väärä käsitys asiasta, niin kuin massoilla yleensä aina on. Olen ollut koko ajan työelämässä, viettänyt normaalia elämää. Olen addiktoitunut opiaatteihin ja bentsoihin, nämä molemmat kuvioissa jo ajan. En käytä alkoholia, en kykene, saan eräänlaisen toksisen reaktion siitä. Sen verran paljon kemiaa on kaiken aikaa systeemissä. Ehkä ei kuulosta kovin jalolta, mutta se on minun valintani. Homma vaatii itsekuria ainakin siinä mielessä että pitää itsensä kunnossa fyysisesti. Minulla sattui olemaan aivovolyymia ihan kivasti, jota olen kyllä tuhlannut surutta. Useat ihmiset ovat apaattisia ja masentuneita, he pitävät sitä normaalina tilana, mutta heidän vibrat ovat negatiivisia. Työpaikoilla se rupee vituttamaan luovia tyyppejä, jotka haluavat pitää spiritismi korkealla. Ehkä turha kirjoittaa näitä, kun suurin osa ihmisistä on jämähtänyt henkisesti paikalleen.