Juhlat 20 hengelle
Pystyykö kaksi ihmistä organisoimaan ruuan tarjoilun, lämmittämisen ja esillepanon sekä vielä kahvipöydän antimineen tuolle määrälle vieraita? Lisäksi käynti juhlakalun juhlassa. Miehen mielestä ihan noin vaan onnistuu.
Kommentit (10)
Onnistuu kun suunnittelee hyvin etukäteen, valitsee tarjottavat järkevästi, ja molemmat oikeasti osallistuvat.
Pystyy. Meillä oli 35 vierasta ja hyvin sujui. Toki valmistelimme paljon etukäteen.
Pystyy, jos kaikki on hyvin suunniteltu ja valmisteltu. Suosittelen kirjaamaan ihan paperille koko työjärjestyksen aikatauluineen. Ainoa ongelma mielestäni on siinä, että mikäli nuo kaksi henkilöä ovat isäntä/emäntä, heillä ei ole mahdollisuutta vieraiden kanssa seurusteluun. Kaksi ulkopuolista henkilöä taas riittää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ei pystyisi?
Etkö ole koskaan ollut keittiössä?
Olen mutta en osaa organisoida. Perunoiden keittäminen, ruoan lämmitys, salaatti jne. Astioiden siivous. Kahvipöydän täyttö. Siinä ohessa käynti koululla muutaman tunnin ajan. Ehkä kiva jopa seurustella vieraiden kanssa. Mä en selviä.
Vierailija kirjoitti:
Pystyy, jos kaikki on hyvin suunniteltu ja valmisteltu. Suosittelen kirjaamaan ihan paperille koko työjärjestyksen aikatauluineen. Ainoa ongelma mielestäni on siinä, että mikäli nuo kaksi henkilöä ovat isäntä/emäntä, heillä ei ole mahdollisuutta vieraiden kanssa seurusteluun. Kaksi ulkopuolista henkilöä taas riittää hyvin.
Tämä on se ongelma. Ei ole ulkopuolisia. Jos ei tarvisi edsim mennä koulun juhlaan itse niin tilanne olisi toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ei pystyisi?
Olen mutta en osaa organisoida. Perunoiden keittäminen, ruoan lämmitys, salaatti jne. Astioiden siivous. Kahvipöydän täyttö. Siinä ohessa käynti koululla muutaman tunnin ajan. Ehkä kiva jopa seurustella vieraiden kanssa. Mä en selviä.
Otat sovinnolla apua.Tuosta määrästä vieraita selviää yksin hyvä apuri helposti ja sinä saat olla emäntänä
Vierailija kirjoitti:
Pystyy. Meillä oli 35 vierasta ja hyvin sujui. Toki valmistelimme paljon etukäteen.
Onko teillä isot kylmätilat? Meillä vain puolikas jääkaappi. Siis se yläosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ei pystyisi?
Tee keitto. Sen voi tehdä etukäteen, ja lämmittää. Salaattia ja erillisiä perunoita ei tarvita. Paista jotain esivalmiita patonkeja uunissa kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi ei pystyisi?
Tee keitto. Sen voi tehdä etukäteen, ja lämmittää. Salaattia ja erillisiä perunoita ei tarvita. Paista jotain esivalmiita patonkeja uunissa kaveriksi.
O
Tätä ehdotin mutta mies tyrmäsi heti. Mielestäni esim.broilerikeitto olisi ollut ihan ok tarjottava.
Ja miksi ei pystyisi?