Naapurilla ei käy koskaan vieraita
Kommentit (21)
Kävi kerran, mut sä tainnut huomata. Lällällää!!
Pitää auttaa naapureita niiden ongelmissa, aina on hyvä puuttuu
Ei me uskalleta pyytää vieraita kun sä kyttäät koko ajan.
Kaverit ei uskalla tulla kun päivystät postiluukullas.
Sinä taidat olla sekä yksinäinen että työtön kun sulla on joutoaikaa ja ylimääräistä energiaa kytätä naapurisi elämää sen sijaan että eläisit omaasi.
Ongelma on se että kukaan ei tykkää niistä
Ihmisillä ei ole ystäviä ei edes kavereita
Oon ruuvannu soittokellon irti ettei vain jhovat pääse rimpautteleen
Tulevat sotkemaan paikat ja asiat
Harvemmin käy vieraita, yleensä käy tuttuja. Tosin parasta on kun ei käy ketään.
Kyllä alkoholisteilla kavereita riittää. Ap tosin ei ole saanut kavereita jostain kumman syystä.
Asun rivitalossa ja en ole vuoteen nähnyt kenenkään naapurin kutsuneen vieraita kylään. Tai no yhden pariskunnan tytär käy 2x kuukaudessa. Meillä vuorostaan ramppaa n. joka toinen viikonloppu juku tuttu tai vieras. Siskoni on jo alkanut tutustumaan yhteen naapuriin. Itse siis olen sitten ne muut viikonloput muualla. Aika vähän on viikonloppuja, kun ei ole menoa tai ketään tulossa. Sekin välillä rasitttaa, mutta se seura siinä tärkein on ja osa jo oppineet itse laittamaan petivaatteet ja käymään jääkaapilla.
Naapuri ei käy koskaan vieraissa. . . . Minä käyn.
Voi hyvä ihminen. Hanki itsellesi elämä, ettei tarvitse kytätä naapurin eloa ja oloa.
Jotenkin epänormaalia stalkata naapureiden elämää. Et ole työssä, et harrasta mitään,kun on aikaa seurailla naapuriasi.
Ihan vaan huvikseni kysäisen, mikä lääkitys on tällä hetkellä päällä?
Ja oletko muistanut lääkkeet, aikasi tuntuu menevän naapurin kyttäilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin käy vieraita, yleensä käy tuttuja. Tosin parasta on kun ei käy ketään.
Minunkin luona käy erittäin harvoin vieraita, sillä kun haluan tavata ihmisiä lähden itse liikkeelle ja sovin tapaamisia vaikkapa johonkin paikalliseen kahvioon. Kun tapaa ystäviä ja tuttuja esimerkiksi jossain ruokaravintolassa, niin kenenkään ei tarvitse olla illan isäntä tai emäntä ja jokainen voi ostaa sitten mielensä mukaan mitä haluaa syödä tai juoda.
Muuten viihdyn hyvin kotona omissa oloissa enkä minulla ole onneksi mitään äänekkäitä bilettäjiä/bailaajia naapureina, vaan aivan normaaleja rauhallisia ihmisiä. Jos joku pitäisi tarpeetonta melua iltamyöhälle, olen sen verran särmä kaveri että kävisin huomattautamassa siitä naapurille aivan kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin luona käy erittäin harvoin vieraita, sillä kun haluan tavata ihmisiä lähden itse liikkeelle ja sovin tapaamisia vaikkapa johonkin paikalliseen kahvioon. Kun tapaa ystäviä ja tuttuja esimerkiksi jossain ruokaravintolassa, niin kenenkään ei tarvitse olla illan isäntä tai emäntä ja jokainen voi ostaa sitten mielensä mukaan mitä haluaa syödä tai juoda.
Muuten viihdyn hyvin kotona omissa oloissa enkä minulla ole onneksi mitään äänekkäitä bilettäjiä/bailaajia naapureina, vaan aivan normaaleja rauhallisia ihmisiä. Jos joku pitäisi tarpeetonta melua iltamyöhälle, olen sen verran särmä kaveri että kävisin huomattautamassa siitä naapurille aivan kasvotusten.
Olen varmaan yksi hiljaisempia naapureita. Tykkään poltella niin en tosiaan pidä meteliä. Viimeksi kun muutin niin naapuri oli luullut pari vuotta tyhjäksi sitä asuntoa.
kiitos tiedosta