Mistä aikuinen nainen lähtisi hakemaan täyspäistä seksiseuraa, jos olisi pakko? Vonkaajia riittää kyllä.
Niin. Jos tulee pakkotilanne, mistä löytää täyspäistä seuraa?
Monenmoista vonkaajaa on ja palstoilta löytyy, mutta kun tarkemmin tutustuu, löytyykin alkoholistia, pilvenpolttajaa, kokopäiväkaljoittelijaa, mielisairaalassa ollutta, psykopaattia, välittömästi tunteita kehittävää, ripustautujaa, isoista puheista huolimatta surkeasti varusteltua tai estoista, miestä joka ei ymmärrä tai välitä naisen nautinnosta mitään, ym ym ym. Tässä tulee erittäin kyyniseksi ja tulee mieleen, että vastaan voi tulla joku sarjamurhaajakin.
Asia ei ole sikäli ajankohtainen, että menetin juuri suuren rakkauteni, jota rakastan ja haluan. Kenenkään muun kosketus ei voi tuntua samalta, seksi ei voi olla yhtä järisyttävää.
Mietin vain tulevaisuutta, jos sydänsärky joskus helpottaa, tai jos tulee aivan fyysinen pakko saada seksiä, vaikka tunteet ovat yhä toisaalla.
Sydän on murskana yhä, mutta minulla on silti seksuaaliset tarpeet.
Tein profiilin deittisivulle ja kerroin hyvin tarkkaan, mitä haen: hyvää vakiseksiä. Oli tarkat toiveet ja mikä ei kiinnosta lainkaan.
No niinhän siinä kävi, ettei valtaosa lukenut muuta kuin että "seksiä!".
Tyypillinen viesti: Olen varattu ja haen vaihtelua. Ei ole mitään paikkaa, mutta voidaan panna tänään autossa tai ulkona."
EI, EI, EI.
Pakko oli poistaa koko profiili.
Kokeilin toisella sivustolla. Ihmettelen, laittaako osa miehistä sadalle naiselle identtisen viestin? Ei se muuten oikein ole selitettävissä kuinka outoja juttuja tulee.
Osalla on ikäerofetissi, niistä en innostu lainkaan.
Seksiä toki saisi vaikka joka päivä, mutta en ole kiinnostunut ns. irtoseksistä, enkä etenkään huonosta seksistä. Ei myöskään kiinnosta pettää jonkun vaimoa tämän miehen kanssa. Olisin varmaan myös laittanut sen ilmoitukseeni, jos haluaisin opettaa nuorta poikaa, dominoida tai käytellä sträppäriä.
Poistin senkin profiilin.
Muutaman kanssa kirjoittelen, pari olen tavannut.
Ei tämä nyt oikein hyvin suju. Erääseenkin tapaamiseen mennessä itkin, kun tuntui niin pahalta, etten ollut menossa entisen rakastettuni luo.
Hän oli minun elämäni rakkaus. Äärettömän surullista, että minä en ollut hänen. En olisi koskaan halunnut ketään muuta.
Rakkautta en etsi, sitä ei kohdalleni enää tule. Ap