Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajat työnne hyvät puolet?

Vierailija
24.05.2006 |

Täällä on yleisellä tasolla haukuttu sairaanhoitajien työtä?Onko työssä enemmän huonoja kuin hyviä puolia?

Mitä ovat mielestänne ne hyvät puolet?

Työ on varmaan ainakin vaihtelevaa, ei kahta samanlaista päivää? Näkee paljon erilaisia ihmisiä? Ja saa hyvän mielen siitä kun voi auttaa jotakuta tai saada jonkun paremalle mielelle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kaikki pyrkisivät tälle alalle.

Vierailija
2/8 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen vuorotyön hyvänä puolena. Kun mies tekee päivätyötä, ja itse teen vuorotyötä, lasten hoitoviikot ovat 3 - 4 päiväisiä, ja olen muutamina aamuina laittamassa koululaiset kouluun.

Pidän ihmisten kanssa työskentelystä. Ja haasteita ei ainakaan puutu. Ainakaan ajankäytön suhteen :)Tahti työssä on kova, mutta aina kun päivästä on selvitty kunnialla, tulee todellinen voittajafiilis. Välillä auttamalla saa jonkun hyvälle mielelle, mutta usein myös huonolle. Näissä tilanteissa sitä neuvottelutaitoa sitten tarvitaakin. Sairaiden ihmisten kohtaaminen auttaa myös arvostamaan omassa elämässä monia pieniäkin asioita. Ei viitsi valittaa turhasta. Ongelmat saavat ihan uudet mittasuhteet.

Rakastan työtäni. Rakastan, vaikka hoitotyöstä sanottaisiin mitä. Palkkaus ja yleinen arvostus on huonoa, mutta sekään ei muuta omaa kantaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen vuorotyön hyvänä puolena. Kun mies tekee päivätyötä, ja itse teen vuorotyötä, lasten hoitoviikot ovat 3 - 4 päiväisiä, ja olen muutamina aamuina laittamassa koululaiset kouluun.

Pidän ihmisten kanssa työskentelystä. Ja haasteita ei ainakaan puutu. Ainakaan ajankäytön suhteen :)Tahti työssä on kova, mutta aina kun päivästä on selvitty kunnialla, tulee todellinen voittajafiilis. Välillä auttamalla saa jonkun hyvälle mielelle, mutta usein myös huonolle. Näissä tilanteissa sitä neuvottelutaitoa sitten tarvitaakin. Sairaiden ihmisten kohtaaminen auttaa myös arvostamaan omassa elämässä monia pieniäkin asioita. Ei viitsi valittaa turhasta. Ongelmat saavat ihan uudet mittasuhteet.

Rakastan työtäni. Rakastan, vaikka hoitotyöstä sanottaisiin mitä. Palkkaus ja yleinen arvostus on huonoa, mutta sekään ei muuta omaa kantaani.

Paitsi että palkastakaan en viitsi valittaa niin kovin. Köyhän perheen lapsena tuntuu ihan siedettävältä tämä elintaso sairaanhoitajan palkalla.

Kolmivuorotyö on parasta, ei tule lapsille pitkiä päiviä hoidossa ja paljon arkivapaita :)

Vierailija
4/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään siitä, että saan työskennellä ihmisten kanssa. Pääsen käymään monesti mielenkiintoisia keskusteluita ja opin uusia asioita. Ja sitä sanotaan, "kun teet hyvää muille, teet hyvää itsellesi."

Vuorotyön koen myös positiivisena, välillä on pitkiäkin vapaita ja vuoroja pystyy vaihtelemaan ja toivomaan omien menojen mukaan. Asioiden hoitaminen virastoaikaan on helpompaa, kun ei ole aina silloin töissä.

Vierailija
5/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö on raskasta, mutta parasta on ihmsten kanssa olo.

Vierailija
6/8 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen kotihoidossa. Parasta on itsenäinen työskentely ja haasteellisuus. Periaatteessa voin itse muokata päiväni hyvin pitkälle. Kahta samanlaista päivää ei ole. Ihmisläheisyys. Onnistumisen tunne, kun havaitsee, ettei kaikki ole kunnossa ja osaa itsenäisesti ottaa juuri oikeat verikokeet (saan itse määrätä mitä otan) ja saan selville missä on huonon voinnin syy ja voin lähettää asiakkaan päivystykseen tai vastaanotolle. Ja, kun asiakas sitten paranee tai saa oikean hyvän hoidon. Asiakkaat on ystävällisiä, mukavia, tyytyväisiä ja kiitollisia. En vaihtaisi!

Vierailija
7/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne menee sillä ihan samalla kaavalla ja rutiinilla, eikä ne ihmisetkään niin kovin usein vaihdu.

Vierailija
8/8 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loput onkin sitten huonoja

sh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan