Lapsiperhe ja kerrostalo :(
Hihkuuko muiden lapset ja riekkuu?
Meillä 3,5v ja 1,5v ja tuntuu että koko ajan paukkuu ja kolisee ja joku huutaa ja riekkuu.
Vaikka me ulkoillaan turhat energiat pois ja muutenkin yritän aina ohjata rauhallisempiin puuhiin.
Ollaan asuttu aina maantasalla, eli 1 kerroksessa ja parhaillaankin meillä on vaan yksi seinänaapuri nyt.
Käytiin katsomassa asuntoa 2. kerroksessa ja nyt hirvittää, että uskalletaanko me muuttaa kun varmaan alkaa valituksia sadella kun kopisee, joku juoksee ja riekkuu koko ajan :((
Onko muita vastaavassa tilanteessa?
Ja miten te koette lapsiperheet naapureina?
Kuuluvatko tälläiset niihin "elämisen ääniin" ..
Kommentit (11)
Ei lasten ole pakko antaa juosta ja karjua huvikseen sisätiloissa. Noita voi johdonmukaisesti kieltää tekemästä siinä missä vaikkapa kieltää tunkemasta sormia pistorasiaan. Joillekin pikkulapsen itkupotkuraivareille nyt ei voi mitään, se on normaalia elämää. Eivätkä lapset aina tottele kieltojakaan, ainakaan suosiolla. Paljon keskimääräiseen mölytasoonne kuitenkin vaikuttaa, mikä on lähtökohtaisesti sallittua ja mikä ei.
Suosittelen rivitalon päätyasuntoa. On niin paljon mukavampi lapsillekin. Omakotitalo tietenkin paras vaihtoehto, mutta nykymaailmassa ei aina realistinen.
Joissain taloissa ei muuten auta, vaikka lapsiperhe asuisi ensimmäisessä kerroksessa, äänet saattaa silti kuulua ylempiin kerroksiin.
Mutta kai ne elämisen ääninä täytyy vain ottaa, tiettyyn pisteeseen asti.
Lapsi karjuu? Tiedätkö mitä karjuminen on?
Ei kuulu juoksemiset normaaliin ääniin.
Minä kävin muskarissa jo 70-luvulla, joten ei ole mikään uusi väännös.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, miten voi viesti hypätä väärään ketjuun? Prkl😵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, miten voi viesti hypätä väärään ketjuun? Prkl😵
Kjeh kjeh!
Niille voi pitää kurin niin eivät rieku.
Esim. yksi hyvä kikka on istuttaa ne syöttötuoliin jos vauhti menee liian kovaksi.
Aika moni on. - Jos haluaisi muuttaa pääkaupunkiseudulla vaikka sitten omakotitaloon, niin rahaa pitäsi olla usein monta kertaa enemmän. Ja voi olla, että lapset jäisi kokonaan saamatta, jos lapsia saisi saada vasta sitten kun on varaa elää niiden kanssa omassa talossa ilman seinänaapureita...