Naapurit ei suostu tupakoimaan
Harmillista. Tykkään aurinkoa parvekkeella ottaessani haistaa miedon tupakansavun hajun helteisessä kesäkelissä, mutta kukaan lähinaapureista ei suostu aloittamaan tupakointia edes maksusta. Talon toisessa päässä asuu ketjupolttaja, mutta haju ei kulkeudu parvekkeelleni asti. Ja se ei ole sama asia jos laittaa tupakan itsekseen käryämään jonnekin. Sen savun pitää käydä keuhkoissa jalostumassa, jotta se on täydellistä.
Voi olla että on pakko muuttaa jonnekin missä on tupakoivia parvekenaapureita.
Kommentit (18)
Mitäpä jos laittaisit tupakan kytemään tuhkakuppiin ja nuuhkisit sitä välillä.
On sulla outoja naapureita. Mun naapurit suostu heti kun pyysin heitä aloittamaan tupakoinnin. Tee valitus tai jotain.
Oletko yrittänyt lahjoa naapureita? "Saat satasen joka askista minkä poltat."
Jos ei tehoa aikuisiin, niin monet teinit saattaisivat suostua.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos polttaisit itse?
Hyi yäk en.
Ap
Joku opiskelija kesätöihin siiheen parvekkeen nurkkaan polttelemaan.
Huomaa kotitalousvähennys.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yrittänyt lahjoa naapureita? "Saat satasen joka askista minkä poltat."
Jos ei tehoa aikuisiin, niin monet teinit saattaisivat suostua.
Olen yrittänyt lahjoa kaikin keinoin, mutta ei on ei. Yhdessä perheessä on lapsia, mutta he ovat vielä vuosia turhan nuoria tupakoimaan.
Mun naapurit ei suostu käyttämään hajusteelisia huuhteluaineita. Kuivattavat kyllä parvekkeella vaatteitaan mutta ei niistä mitään hajua tule. Kyllä mua riepoo!
Meijän naapurit ei suostu huudattamaan musiikkia täysillä.
Ois kyllä hyvä kun sais palkkaa tupakoinnista. Vois helposti kiristää aina vaan parempaa liksaa lopettamisuhkailuilla.
Meidänkin naapurissa on yksi lähes täydellinen wt perhe. Siis lähes, koska ei edes kodinhoitotuella oleva rouvakaan polta tupakkaa. Ollaan yritetty kahden muun naapurin kanssa painostaa, mutta ei! Uskottavuus menee tollasilta. Eikö ne tajua, että kohta ei usko kukaan, että ne on oikea wt.
Heh tupakoivilla on vielä suht helppoa. Koita saada naapuri ymmärtämään pajauttelua.
Ennen oli paremmin, nuoriso huudatti musiikkia että seinät tärisi, voi miksi kaikki ovat nykyään niin kunnollisia.
Miksi jotkut naapurit luulee olevansa parempia kuin muut, joisivat viinaa ja polttaisivat tupakkia, että voisi jostain moittia
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut naapurit luulee olevansa parempia kuin muut, joisivat viinaa ja polttaisivat tupakkia, että voisi jostain moittia
Tämä.
Ota puheeksi taloyhtiön kokouksessa. Ei ihmistä voida laittaa kärsimään kaikkea omassa kodissaan, mihin parvekkeineen kuuluu jos sellainen on.