Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sepon mielestä vaimoni on liian kontrolloiva ja kuulemma olen liian kiltti tietyissä asioissa.

Sepinkaa
29.05.2019 |

Kävin kaverini Seppon luona vähän juomassa superhalpaa tölkkilaageria hänen parvekkeellaan ja juttelimme kaikesta maan ja taivaan väliltä.
Tulimme pohtineeksi vaimoani ja kuinka vaimo rajoittaa kuulemma vapauksiani.
Kerroin että pitää lähteä kotiin viimeistään klo 18 aikaan. Sepon mielestä tuo on puppua, en kuulemma lähtisi enää klo 17 jälkeen mihinkään, koska olen niin kännissä että lähdetään molemmat jokirantaan ottamaan lisää pohjien päälle.
Seppo lähti kuselle ja täytyy todeta että kyllä hän taitaa olla oikeassa. Voi ilta mennä pitkäksi kun kaksi salskeaa vanhan koulun sälliä lähtee vähän ottamaan terassille paidatta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite otan aina sepon kanssa pitkää putkea. Eli menee neljä päivää yleensä. Laitan vaimolle viestiä et oon Sepin kaa neljä päivää menossa.

Vierailija
2/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Nyt saatiin miehenkin näkökulma Seppo-selkkaukseen! :D

Kiitos AP, harvinaisen pitkäjänteisesti rakennettu av-tarina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakoidutteko?

Vierailija
4/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telakoidutteko?

"Mikä tapahtui Sepossa, se jää Seppoon!"

Vierailija
5/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n takana näyttääkin olevan sama hemmo kuin Hopeaketun. Melkoinen sanaseppo itsekin.

Tarinan kannalta hyvä käänne. Nyt tiedetään että Hopeaketulla on vaimo joka myös kirjoittelee vauvalle, ja kaveri nimeltä Seppo.

Vierailija
6/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää hyvät miehet paidat päällä sentään. Takki päälle mieluummin, eihän sielä tarkene olla vielä.

Vierailija
7/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt olen 20v. timmi nainen jumppatrikoissa niin hiukan hirvittää kun tässä terassilla viereisessä pöydässä on ruskettunut vanha mies jolla valkoiset hampaat ja harmaa poninhäntä, ja kaverillaan päälakikalju ja iso maha.

Että mitä minusta kohta tänne kirjoitetaan. "Olin Sepon kanssa terassilla kun parikymppinen brunetti trikoissaan pudotti kännykkänsä toistuvasti ja pyllisti minuun päin sitä nostelleessaan."

Joo känny putosi kyllä mutta mä EN pyllistänyt vaikka se mitä kirjoittaisi!

Vierailija
8/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n takana näyttääkin olevan sama hemmo kuin Hopeaketun. Melkoinen sanaseppo itsekin.

Tarinan kannalta hyvä käänne. Nyt tiedetään että Hopeaketulla on vaimo joka myös kirjoittelee vauvalle, ja kaveri nimeltä Seppo.

Halutaanko tietää yhtään enempää?

Vierailija
9/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen itse että vaimo on ihan tyytyväinen että saa miehensä pois silmistä tuulettumaan.

Itse en ainakaan jaksaisi kuunnella kello kuudelta sössöttävää ponnaripäistä miestä sitten yhtään.

Eikä tarvitse olla huolissaan myöskään että mitään ihmeellistä tapahtuisi. Viimeistään Seppo tai "Sepi" karkoittaa kaikentasoiset naiset ympäriltään.

Tähän aikaan kun on jo noin humalassa, niin yhdeksän maissa ei tule naimahommista yhtään mitään.

Voin kuvitella miten ihanan rauhallista vaimon kotona on.

Vierailija
10/12 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken itsekin terassilla ja sielähän oli ihan jäätävää.

Paidat päälle poitsuliinit. Muuten nännit nöpsöttää!

Vierailija
11/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ PUHU PASKAA 

Vierailija
12/12 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ PUHU PASKAA